Bekende personen in onze hobby?

hier dan een echte nederlander

3247748049_90c0177ee0_z.jpg

Bart,

De Sheik Ralph Aarts. Yep, dat die RC vloog was me bekend. Heeft ie dat geleerd op de Oirschotse hei? En heeft ie nog wel eens een zender in zijn handen?

Ernst, Egbert Streuer, de beroemde zijspanner en compaan van Snieders?

De Sheik Ralph Aarts. Yep, dat die RC vloog was me bekend. Heeft ie dat geleerd op de Oirschotse hei? En heeft ie nog wel eens een zender in zijn handen?

Ernst, Egbert Streuer, de beroemde zijspanner en compaan van Snieders?

Ja die Egbert Streuer. Hij was inderdaad nogal eens bezig om "meer" uit z'n motoren te halen.

Ik weet niet waar Ralph het geleerd heeft, maar ik vind het leuk om hem, dingen van het RC ( 3D ) vliegen te leren.

Bart,

Even een zijsprongetje.. we zitten niet voor niets in de kroeg..
Binnenkort start een supermarktketen een spaaractie voor Muppet poppen.
Dat zijn toch allemaal bekende figuren?
En als ze dan ook nog gebruikt gaan worden als piloot in een Rc vliegtuig, dan is dat toch helemaal top!
Zie je het al voor je, een Spacewalker met een zweedse kok aan boord?
Lache!

Hmmm.... heeft ook nadelen: die twee ouwetjes op het balkon in een Fokker S11 of een Hawker Hunter trainer: Dan gaat zo'n kist zonder meer in de lengterichting doormidden!

wielrenner jelle vanendert wou ook beginnen met modelbouw vliegen, maar door tijds gebrek en vaak van huis steld hij dit nog uit. ging regelmatig met mij mee.

Tijd geleden was ik aan het zappen, en toen kwam er ineens Realflight voorbij op de tv. Was iemand met een heli bezig. Toen ik hem even liet staan op de zender kwam ik tot de conclusie dat het de real-life serie van de Kardashians was, en dat hun stief-vader (Bruce Jenner) RC Heli vliegt! :D

En zo slecht gaat dat nog niet eens:

Laatst bewerkt door een moderator:
Valentino Rossi !!!!

Britney Spears

Bz79018.jpg

En Patrick Kluivert vond het altijd leuk om naar rc wagens te kijken...

Laatst bewerkt door een moderator:
Het sexsymbool aller tijden Marilyn Monroe toen ze nog Norma Jeane heette ...

radioplane_marilyn_1_500.jpg
denny_oq-3_elpaso_tx_1_350.jpg

Having arrived in California, Norma Jeane managed to get a job at the Radioplane Co. as an assembler on the OQ-3 production line. On 26 June 1945, army photographer David Conover was sent to the factory by his commanding officer, one Captain Ronald Reagan (an acting buddy of Reginald Denny's), to photograph women war workers.
The camera and the photographer loved Norma Jeane and he persuaded her to model for more photos that soon were circulating in Hollywood. A screen test, a change of name and a career very different from assembling robot planes quickly followed. The rest as they say, 'is history.'
Remote Piloted Aerial Vehicles - The Radioplane Target Drone

Eigenlijk werk i.p.v. hobby, maar toch ... ze heeft radiografische vliegtuigjes gebouwd.

Marilyn-Monroe-dress-windblown-9.6-Million-USD-for-Audrey-Hepburn-and-Marilyn-Monroe-dress.jpg

Back