Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
De Sheik Ralph Aarts. Yep, dat die RC vloog was me bekend. Heeft ie dat geleerd op de Oirschotse hei? En heeft ie nog wel eens een zender in zijn handen?
Ernst, Egbert Streuer, de beroemde zijspanner en compaan van Snieders?
Staat foto van Fitipaldi met een Cobra in het boek van Schlüter (of in het boek van Wil Snitjer?)
De Sheik Ralph Aarts. Yep, dat die RC vloog was me bekend. Heeft ie dat geleerd op de Oirschotse hei? En heeft ie nog wel eens een zender in zijn handen?
Hmmm.... heeft ook nadelen: die twee ouwetjes op het balkon in een Fokker S11 of een Hawker Hunter trainer: Dan gaat zo'n kist zonder meer in de lengterichting doormidden!
Nee dan Miss Piggy en kermit tegelijk in de lucht..............
Nee dan Miss Piggy en kermit tegelijk in de lucht..............
Binnenkort start een supermarktketen een spaaractie voor Muppet poppen.
Hey Frank, welke keten is het ? Indien een Nederlandse, kan ik dan iemand aansporen om voor mij te sparen voor een Swedisch cook ? Leuk voor op het knuffelvliegen ?
Groetjes,
Davy
Having arrived in California, Norma Jeane managed to get a job at the Radioplane Co. as an assembler on the OQ-3 production line. On 26 June 1945, army photographer David Conover was sent to the factory by his commanding officer, one Captain Ronald Reagan (an acting buddy of Reginald Denny's), to photograph women war workers.
The camera and the photographer loved Norma Jeane and he persuaded her to model for more photos that soon were circulating in Hollywood. A screen test, a change of name and a career very different from assembling robot planes quickly followed. The rest as they say, 'is history.'
Remote Piloted Aerial Vehicles - The Radioplane Target Drone
Hey Frank, welke keten is het ? Indien een Nederlandse, kan ik dan iemand aansporen om voor mij te sparen voor een Swedisch cook ? Leuk voor op het knuffelvliegen ?
Groetjes,
Davy