Belgen gezocht

Discussie in 'Algemeen auto's' gestart door fr0stbyt3, 23 jan 2010.

  1. NiTrO

    NiTrO

    Lid geworden:
    1 dec 2002
    Berichten:
    1.130
    Locatie:
    nevele
    jeeps,

    ik ben van merendree en rij ook uitsluitend nitro. 1/10 en 1/8

    ik rij wel niet zo veel meer als vroeger, andere interesses enzo..., quad rijden en tja, vooral quadrijden :)

    maar zo nu en dan laat ik ze nog wel eens brullen, meestal in m'n tuin.op m'n eentje...
    en zeker nu ik wat vintage nitro's (jaren 80) verzamel komen ze wat meer buiten.

    vorig jaar ben ik met iemand van op het forum eens in heusden weest rijden. we waren er toen alleen maar het was wel heel plezant.

    deze zomer moeten we eens allen ginder afspreken. ik wil het gerust op mij nemen om het te regelen. we zien wel

    groetjes!!
     
  2. kenneth007

    kenneth007 Guest

    ja moeten we zeker doen, wij gaan zeker ook eens volgende week in gentbrugge rijden dan gaat het terug open, we hebben juist problemen met het afstellen zouden eens iemand moeten vinden die het ons zou kunnen leren :)
     
  3. fr0stbyt3

    fr0stbyt3

    Lid geworden:
    24 aug 2009
    Berichten:
    176
    Locatie:
    Belgium
    Laat even weten als jullie gaan eh, eventueel via deze thread of via een PB'tje, ... Ik rij wel elektro, maar ik neem aan dat mijn geen-lawaai en geen-stank geen bezwaar is voor jullie? :)
     
  4. NiTrO

    NiTrO

    Lid geworden:
    1 dec 2002
    Berichten:
    1.130
    Locatie:
    nevele
    tuurlijk niet...

    ik zal even uitkijken van zodra het beter weer wordt, ga ik eens met de baas praten voor een dagje op het circuit!!!
     
  5. cooper

    cooper

    Lid geworden:
    17 okt 2003
    Berichten:
    4.177
    Locatie:
    Mechelen/Gent,Belgie Onderschijtingen: al z
    Ik kom ergens in maart ook zeker eens rijden, 1:10 elektrobuggy mss neem ik wel wat ander speelgoed ook mee.
     
  6. Mijn eerst post op dit forum...

    Lang geleden reed ik ook met een Tamiya Avante 2001, daarvoor een Grasshopper. Ja ... zo lang al! :)
    Ook een on-road gehad maar weet niet direct welk model. En een boot maar dat was niet zo'n succes.
    De laatste tijd kriebelt het weer om alles eens op orde te stellen.
    Aangezien jullie in deze thread Belgen zoeken, liefst Westerlingen, dacht ik eraan om me toch eens te melden.
    Ook om info te vergaren over de moderne technieken natuurlijk.

    Ik hoop binnenkort tijd te hebben om hem rijklaar te krijgen.
    Wie weet, treffen we elkaar eens en kun je een old timer zien rijden... de auto bedoel ik hé!;)

    B.

    edit:
    O ja, ik ben van Poperinge. Mocht iemand de dichtst bijzijnde winkels en/of parcours kunnen zeggen, zou dat heel interessant zijn om me op weg te helpen! Dumon in Veurne is helaas gestopt, heel jammer! :-(
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 24 feb 2010
  7. Gonzo

    Gonzo

    Lid geworden:
    17 sep 2007
    Berichten:
    180
    Lovan RC in Koekelare, en die hebben een offroad circuit ook. Een avante is wel mooi, maar tegenwoordig is brushless en lipo-packs (al dan niet saddle) algemeen in offroad, en dat zal toch wat hevig zijn in een Tamiya. Nog investeren in brushed of gewone cellen zal iedereen je wel afraden, het verschil in gebruiksgemak is gewoon te groot.
    Kijk anders uit naar een (al dan niet occasie) Associated B4 of B44, dan heb je het meeste en het beste voor je geld, en dat is al niet meer te vergelijken met een Tamiya. Yokomo BMax of Durango DEX410 zijn ook top, maar al ietsje duurder. Is budget geen probleem, zeker voor de DEX gaan (hebben ze bij HobbyCarShop.be), das bijna even sterk als een 1/8, dus je mag al eens iets raken.
     
  8. dustmaster

    dustmaster

    Lid geworden:
    27 feb 2010
    Berichten:
    42
    Howdy mensen, ik ben een vers Belgisch lid van dit forum, woon in Limburg (Gingelom), maar heb geen bezwaar tegen verplaatsingen om met mijn HPI baja 5 sandrail te rijden!
    grtz
     
  9. fr0stbyt3

    fr0stbyt3

    Lid geworden:
    24 aug 2009
    Berichten:
    176
    Locatie:
    Belgium
    Allright, ik concludeer nu al een paar dingen uit dit topic.

    1. er zijn meer belgjes er mee bezig dan ik aanvankelijk gedacht had, wat bijzonder positief is :cool:

    2. ik ben niet alleen die alleen rijden maar 1/10e van de fun vindt als met groep rijden.

    3. dit kl*te weer werkt niet alleen mij op de zenuwen.

    Ik zou zeggen, hou allen deze thread in de gaten, en dan gaan we (van zodra dat weer wat betert...) met z'n allen hier of daar es rijden. Ik heb alvast een paar mogelijke spots gevonden in de buurt hier (in de buurt van 't Ieperse)

    Grtz,
    Koen
     
  10. woohoo! Ieper is dichtbij voor mij! :-D

    thanks Gonzo, zal later eens wat Googlenen.
     
  11. Tamaniac

    Tamaniac

    Lid geworden:
    2 aug 2008
    Berichten:
    1.836
    Locatie:
    West-Vlaanderen
    Ik woon zelf in Krombeke, deelgemeente van Poperinge, het begint inderdaad altijd dichter te worden :p
     
  12. Stoomstrijkijzer

    Stoomstrijkijzer

    Lid geworden:
    24 aug 2009
    Berichten:
    2.899
    Locatie:
    Maldegem, België
    En bump!
    Het weer is aant beteren mannen! (just nu vanavond :p)

    Ik ben zelf opzoek naar een club waar ik met mijn 1/8 buggy kan rijden. Liefst op minder dan 40min van Maldegem.
    Ik ben ook wel van plan om af en toe eens af te zakken naar Mol, maar das wel 1u30min rijden voor mij :(
     
  13. Zjeraar

    Zjeraar

    Lid geworden:
    20 jan 2007
    Berichten:
    1.126
    Locatie:
    Gent
    Gentbrugge? Of is dat hier al langs gekomen? (ik heb 't topic niet gevolgd) Daar ga ik (heel) af en toe rijden.
     
  14. dafke

    dafke

    Lid geworden:
    24 aug 2009
    Berichten:
    734
    Locatie:
    Waarschoot/oost-vlaanderen
    voor van maldegem te komen zal je ook een uurtje onderweg zijn.
    ik doe er 3kwartier over vanuit waarschoot.
    ambetante banen om er te geraken.

    iemand zin om deze middag eens de beestjes uit te laten ??
     
    Laatst bewerkt: 21 mrt 2010
  15. XP-Rene

    XP-Rene

    Lid geworden:
    24 jan 2010
    Berichten:
    236
    Locatie:
    Zeeland
    Niet van Belgie, wel van Nederland, maar heel dichtbij, Axel,
    dus misschien eens afspreken?
     
  16. Stoomstrijkijzer

    Stoomstrijkijzer

    Lid geworden:
    24 aug 2009
    Berichten:
    2.899
    Locatie:
    Maldegem, België
    Ik woon eigenlijk in Maldegem en Knesselare. Langs de E40 is het minst lang rijden. En knesselare ligt sowieso al redelijk dicht bij de E40. Voor mij is het maar 33min rijden hoor.
    Heb alleen maar 2 lipo's, dus daarmee zou ik wel problemen kunnen krijgen. Moest ik daar wekelijks gaan rijden koop ik wel wat lipo's bij.
     
  17. Stoomstrijkijzer

    Stoomstrijkijzer

    Lid geworden:
    24 aug 2009
    Berichten:
    2.899
    Locatie:
    Maldegem, België
    En bump! Tis goe weer mensen. Ideaal weer dus om eens af te spreken.
     
  18. fr0stbyt3

    fr0stbyt3

    Lid geworden:
    24 aug 2009
    Berichten:
    176
    Locatie:
    Belgium
    Idd!!!! :D :D :D
     
  19. cooper

    cooper

    Lid geworden:
    17 okt 2003
    Berichten:
    4.177
    Locatie:
    Mechelen/Gent,Belgie Onderschijtingen: al z
    18 april clubrace in Kampenhout, de dag ervoor ook lol te beleven :)
    weekend erna ( 24-25) 2e manche van't Belgisch kampioenschap 1:10 buggy ! komt dat zien!
     
  20. NiTrO

    NiTrO

    Lid geworden:
    1 dec 2002
    Berichten:
    1.130
    Locatie:
    nevele
    oei, tijd voor mij om de wagens en rupsen weer mooi te maken en enkele gebroken onderdelen te vervangen...

    een hoop werk voor de boeg!!
     

Deel Deze Pagina