Belgian aerial fpv race tournament 12 juli!!!!

heren ik moet afmelden.

ik moet op reis voor de zaak.

dus weer 1 startplaats vrij..

Spijtig Gerard!

We zoeken dus nog 1 piloot!!!!!
heb je een lijst met namen?

Dan kijk ik wie er niet bij zitten die ik kan benaderen.
Ik denk wel handig om zeker nog wat reserve mensen te hebben. Er is altijd wel iemand die uitvalt.

Racers:

1: Jazzman.
2: Danny metall.
3: Boris.B. - afgezegd
4: Devil 31.
5: QuadRon.
6: Cornetto.
7: Thana.
8: Gill.
9: Roeland54.
10: Fint.
11: Stapvoets.
12: Patrick LS-4wl
13: 5p1k3
14: Corné
15: Davis
16: Tim
17: Djon
18: Thomas
19: Gerard_NL - afgezegd
20: Mauro
21: Levidevils
22: Bruno
23: Ragnar
24: Elroy

Laatst bewerkt:
Ik kan er helaas ook niet bij zijn. Ik had me totaal vergist in datum en dacht dat het zaterdag was in plaats van zondag. En op zondag ochtend heb ik wat verplichtingen helaas.
Dit betekent dat er nog een plek vrij is dan.
Ik kom misschien wel wat later in de middag zelf wel kijken en voor de de gezelligheid.

RACE-UPDATE:

AANTAL RONDEN

Aantal ronden is gereduceerd tot 4 ronden per race. Dit om meer piloten de kans te geven om te finishen.

VRIJE TRAINING

Om de vrije training in goede banen te leiden, werken we zondag met een systeem waarbij elke piloot inschrijft voor een vrije training.
Om de 10 minuten start een vrije training waarbij de piloten samen inpluggen en dezelfde procedure volgen als bij een race:
  • inpluggen enkel op de startgrid

• bij een crash wacht je tot het einde van de sessie om je quad op te halen
Je kan per uur twee keer inschrijven voor een vrije training. Dit om ervoor te zorgen dat elke piloot de kans krijgt om te vliegen.
Als er plaats over is, kan er uiteraard meer dan 2 keer per uur gevlogen worden.

(Deze regels zijn er enkel om de race voor iedereen aangenaam te laten verlopen. Het zou jammer zijn mocht iemand schade hebben tijdens de vrije training doordat iemand die niet vliegt zou inpluggen vanuit de pits. Let's have a great raceday!)

Bekijk bijlage 176934

waar inschrijven ?

Op een blad dat bij race control zal liggen.
Het lijkt een stom regeltje, maar anders zitten we ons een ganse tijd te ergeren aan beeld dat wegvalt.

nee hoor is top regel :)
iedereen moet daar aan gehoorzamen en absoluut niks insteken als je niet aan de beurt bent
er gebeuren dan ongelukken of je vliegt je hele mini naar de klote

Er is nog plek ;-)

Ik wil wel mee vliegen maar ben blij als ik dat ding in de lucht kan houden [emoji85]

Laatst bewerkt:
Het ziet er naar uit dat ik mijn plek ook moet gaan opgeven. Vandaag zet de griep duidelijk door, voel me belabberd en acht de kans dat dat morgen beter is nogal klein. Mocht dat wel zo zijn kom ik zeker nog maar ja ... Damnit

Mannen, vanaf 8u30 zijn we er al om de baan op te zetten.
Iedereen is welkom!

Racers parkeren op het veld, bezoekers op de parking voor je het veld oprijdt!
Tot morgen!

Thanks QuadRon! Alles staat gepakt en klaar om te gaan. We vertrekken vanuit Noordwijk aan Zee om 7.00 dus we proberen er rond 8.30 te zijn. Tot morgen !!!

Back