S
staafken
Guest
Ik zelf ben ook van aalst, maar ben pas juist bezig met heli vliegen, veel kan ik wss nog niet helpen...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
hey maatje,Ik zelf ben ook van aalst, maar ben pas juist bezig met heli vliegen, veel kan ik wss nog niet helpen...
hey maatje,
geen probleem hoor. ik ben ook pas begonnen met heli vliegen.
ikzelf ben van ternat. ga je jezelf inschrijven in een heliclub ?
groeten
im:
zeker kerel, zeker is doen !aangezien hier veel mensen omgeving brussel aalst etc zijn heb ik een klein voorstelletje.
hoe zien jullie het zitten met een indoor sessie.
ik kan nl aan een zaaltje geraken (niet supergroot. ik vlieg er persoonlijk met mijn trex in)
deze situeert zich in haaltert tegen aalst.
anders organiseer ik eens een indoorsessie.
is er hiervoor interesse?
geen pm gekregen stafZijn er onze buurt dan clubs die aan heli vliegen doen en de moeite waard zijn ?
btw : indoor sessietje lijkt me wel coo, gewoon al om de contacten te leggen. check je pm btw :d
GOED ID RONTja, mijn kleinste electro heli is een Logo 500-3D, niet echt geschikt om mee rond te knallen in een zaal.
Wat ik wel kan en wil doen is langs komen en kijken of ik mensen misschien kan helpen, met het afstellen en het leren vliegen. Dat doe ik met plezier.
Ron
ik ben wel op vakantie van 01/09 - 09/09 maar het weekend derna moet zeker lukken.heb ik gelezen (alleen ben ik niet echt msn actief)
is het goed op een vrijdag?
dan is er wel 'instuif' in een aparte bar maar de zaal is normaal gezien wel vrij.
dit weekend is moeilijk voor mij maar volgend moet zeker lukken.
beste mensen,
zouden we eventueel volk genoeg vinden om een heli club op te richten in onze buurt ? rond aalst - brussel ?
Ik heb wel interesse om mij daar wat actiever mee bezig te houden.
ik kan natuurlijk altijd wel eens contact nemen met de vml om te zien wat ervoor nodig is
mvg
steveim: