Belgische RC helipiloten ?

• Topicstarter Topicstarter Steve Bayens
  • Startdatum Startdatum
Ik zelf ben ook van aalst, maar ben pas juist bezig met heli vliegen, veel kan ik wss nog niet helpen...

Ik zelf ben ook van aalst, maar ben pas juist bezig met heli vliegen, veel kan ik wss nog niet helpen...
hey maatje,

geen probleem hoor. ik ben ook pas begonnen met heli vliegen.
ikzelf ben van ternat. ga je jezelf inschrijven in een heliclub ?
groeten
:pim:

aangezien hier veel mensen omgeving brussel aalst etc zijn heb ik een klein voorstelletje.
hoe zien jullie het zitten met een indoor sessie.
ik kan nl aan een zaaltje geraken (niet supergroot. ik vlieg er persoonlijk met mijn trex in)
deze situeert zich in haaltert tegen aalst.
anders organiseer ik eens een indoorsessie.
is er hiervoor interesse?

hey maatje,

geen probleem hoor. ik ben ook pas begonnen met heli vliegen.
ikzelf ben van ternat. ga je jezelf inschrijven in een heliclub ?
groeten
:pim:

Zijn er onze buurt dan clubs die aan heli vliegen doen en de moeite waard zijn ?

btw : indoor sessietje lijkt me wel coo, gewoon al om de contacten te leggen. check je pm btw :d

aangezien hier veel mensen omgeving brussel aalst etc zijn heb ik een klein voorstelletje.
hoe zien jullie het zitten met een indoor sessie.
ik kan nl aan een zaaltje geraken (niet supergroot. ik vlieg er persoonlijk met mijn trex in)
deze situeert zich in haaltert tegen aalst.
anders organiseer ik eens een indoorsessie.
is er hiervoor interesse?
zeker kerel, zeker is doen !
ik moet wel nog deftig leren vliegen :p
ik denk dat ron (kraaier) ook wel geinteresseert zal zijn.
hebben jullie msn messenger ?

alvast mijn adres: biglia050@hotmail.com

voeg me maar toe :p

groeten

Zijn er onze buurt dan clubs die aan heli vliegen doen en de moeite waard zijn ?

btw : indoor sessietje lijkt me wel coo, gewoon al om de contacten te leggen. check je pm btw :d
geen pm gekregen staf
voeg me toe op msn.
ik ben wel pas bereikbaar na werk. rond 18u30 ben ik meestal online.

groeten

Tja, mijn kleinste electro heli is een Logo 500-3D, niet echt geschikt om mee rond te knallen in een zaal.

Wat ik wel kan en wil doen is langs komen en kijken of ik mensen misschien kan helpen, met het afstellen en het leren vliegen. Dat doe ik met plezier.

Ron

ok.
ik zorg voor de zaal en den drank (geen bier als er gevlogen wordt. daarachter kan over 'genegotieerd' worden)
economische prijzen van 1 euro per consumatie (is normaal tarief van jc)
ik gok dat we met een piloot of 3 a 4 tegelijk kunnen vliegen.

gelieve de frequenties te noteren en zien welke dag haalbaar is...
mag gepost worden in dit topic

ik vlieg op 35.2 met een e-sky belt. Aangezien ik id buurt woon wil ik eventueel wel actiever helpen met de organisatie. check je pm voor men msn adres.

heb ik gelezen (alleen ben ik niet echt msn actief)
is het goed op een vrijdag?
dan is er wel 'instuif' in een aparte bar maar de zaal is normaal gezien wel vrij.
dit weekend is moeilijk voor mij maar volgend moet zeker lukken.

Tja, mijn kleinste electro heli is een Logo 500-3D, niet echt geschikt om mee rond te knallen in een zaal.

Wat ik wel kan en wil doen is langs komen en kijken of ik mensen misschien kan helpen, met het afstellen en het leren vliegen. Dat doe ik met plezier.

Ron
GOED ID RON :D zal zeker nodig zijn bij mij LOL i'm a noob in heli flights ^^

heb ik gelezen (alleen ben ik niet echt msn actief)
is het goed op een vrijdag?
dan is er wel 'instuif' in een aparte bar maar de zaal is normaal gezien wel vrij.
dit weekend is moeilijk voor mij maar volgend moet zeker lukken.
ik ben wel op vakantie van 01/09 - 09/09 maar het weekend derna moet zeker lukken.
IK HOOR HET WEL :)
:banana:

beste mensen,

zouden we eventueel volk genoeg vinden om een heli club op te richten in onze buurt ? rond aalst - brussel ?
Ik heb wel interesse om mij daar wat actiever mee bezig te houden.
ik kan natuurlijk altijd wel eens contact nemen met de vml om te zien wat ervoor nodig is :)
mvg

steve:pim:

beste mensen,

zouden we eventueel volk genoeg vinden om een heli club op te richten in onze buurt ? rond aalst - brussel ?
Ik heb wel interesse om mij daar wat actiever mee bezig te houden.
ik kan natuurlijk altijd wel eens contact nemen met de vml om te zien wat ervoor nodig is :)
mvg

steve:pim:

Niemand interesse ?

Nog een Belg hier :zon:

Afkomstig van Bornem , blijkbaar weinig Belgen uit mijn regio....:roll:

Hier uit Kortenberg.
Ik moet hier wel opletten voor de grote ijzeren vogels van Zaventem (brusselsairport) .

Ik woon en mechelen en ben nu ongeveer 2,5 jaar bezig met de Trex 450.
Ik kan vast wel mensen helpen. Waar gaat het door? Kan er geen outdoor electro club worden opgestart lijkt me veel leuker dan tegen het plafond knallen :grin:

hey mannen!
ik ben een new honey bie king menneke... zo new dat de king zelfs nog op de post zit ;o)
maar toch zou ik contact willen zoeken met piloten uit de buurt... je kunt immers altijd iets van elkaar leren.
ik woon in kerkhoven tss lommel en leopoldsburg en heb nul komma nul ervaring maar lees nu al ongeveer 2 jaar over de king 2. nu is die dus onderweg...
ben ook bezig om hier eens per week in de buurt een zaal te regelen. van zodra dit rond is laat iik nog iets horen. mij mailen doe je via mafke2004@hotmail.com
kijk nu al uit naar de reacties...

Mafke,

ik ben afkomstig van Leopoldsburg. Kom daar bijna wekelijks, dus als je eens met vragen zit, dan kunnen we wel eens afspreken. Ik woon wel in Genk momenteel.
Heb wel geen ervaring met de King, maar zou 'm graag eens in het echt zien :-). Verder wel geprutst aan de Protech Zoom 450 Pro, SJM400Pro, wat FP en nu de T-Rex 450 en 500.

Back