Bell P59-Airacomet

• Topicstarter Topicstarter Dickie
  • Startdatum Startdatum
Geef mij dan maar een tank, een ferrari gaat alleen maar hard, hard om te vluchten.
Met een tank kun je de strijd aan gaan, dat is altijd beter dan weg racen ;-)

Geeft mijn ook die tank maar :yes:
Heb ze regelmatig in actie gezien in m'n diensttijd en dingen zien doen. Brrrrrrrrr

Ti's natuurlijk humor he.
Toch nooit begrepen waarom ze de Typhoon niet genomen hebben, wat de techniek betreft state of the art, mechanisch, ook de vonkendozen (electronica) heb die dingen zien demo'en en iedere keer weer overdonderd wat die bak van europese samenraapseltjes kan en toe in staat is.
Stealth? De ECM techniek staat nu op een punt waarop Stealth achterhaald is, iedere straalkist heeft een hitte signatuur en de IR detectie ziet al 1/10 graad verschil, of ze moeten met EDFjes gaan vliegen :mrgreen:
Snap het wel, politiek he :wink:

Tja Ger, keuzes keuzes! Zeker een goeie kist maar als je nu typhoons koopt, ben je over 10 jaar al weer ingehaald door de nieuwe technieken.
Natuurlijk blijft t altijd wel zo, t zijn net computers. Koop je nu een nieuwe PC dan is ie over een jaar al weer verouderd. Das bij vliegtuigen net zo, en om dan een kist van een een aantal tientallen jaren oud te kopen dan prijs je jezelf de markt uit. Wanneer Jij op zoek gaat naar een nieuwe pc koop je er ook geen van drie jaar oud.

Vwb stealth.... Kun je je nog herinneren dat in de jaren 90 2 F117's kwamen landen op Gilze rijen? Meneer Holland Signaal heeft toen van de gelegenheid gebruik gemaakt om t nieuwe radartje is effe te testen! [emoji16]
Ze zagen ze van verre aan komen! Unaaimesteeds airforce was niet zo happy... [emoji23]

@ Berto; Hit and run baby! Vipers rule! [emoji16]

julie hebben wel over die rechtse of die tank
maar heb je mijn schoonmoe wel es zien vliegen op de bezem
nooit verouderd (moe wel ) maar bezem niet als ze wil vliegt ze de
haan van kerk af

en goedkoop :banana::banana::banana:

De vleugels zijn binnen (nog gebracht ook:worship:) zo glad als een aal, nu de klingnagels er in frasen.
Dan kan de afbouw beginnen.

full

.

Laatst bewerkt door een moderator:
Nou Dick.

Aan het weer te zien zouden ze wel eens snel gereed kunnen zijn, je hebt nu buitenshuis niets te zoeken.

Hoi Ger: Ja maar onze minister Mientje Schippers wil dat we de keuken beter schoonhouden iets met enge beestjes :sleeping:of zo, dus dat gaan we eerst grondig aanpakken :).

.

Melvin:
Ik heb net alle doekjes opgekocht bij de Zeeman.
En nieuw gereedschap voor de vleugels aangeschaft.

full

.

full

Lijnen trekken met potlood en de verdeling maken.

full

Het lijnen spel, is een hoop werk dan moeten de klinknagels ook nog.

.

Nee Ger: eerst lak erop om vet en olie(silicone :mrgreen: elke autospuiter word er helemaal gek van) in de spuitplamuur te voorkomen.

Ik heb ongeveer van de neuslijst 2 MM moeten afslijpen aan de romp zijde, om alles goed aansluitend te krijgen, en weer in de filler gezet.
Aan de vleugel niets gedaan is perfect in orde.

full

De Romp rug geschuurd en ook in de filler gezet alles kan nu waterproef geschuurd worden.

full

.

Inderdaad Berto alle klinknagels opzoeken en weer wat op opfrissen

full

.

:x-mas::x-mas::x-mas::x-mas::x-mas::x-mas::x-mas::x-mas::x-mas::x-mas::x-mas::x-mas::x-mas::x-mas::x-mas::x-mas::x-mas:

Beste Rene ik krijg zoiets altijd compleet binnen.

full

.

:x-mas::x-mas::x-mas::x-mas::x-mas::x-mas::x-mas::x-mas::x-mas::x-mas::x-mas::x-mas::x-mas::x-mas::x-mas::x-mas::x-mas:

Beste Rene ik krijg zoiets altijd compleet binnen.

full

.

ja dat is ook mooi , maar de prijs is er ook naar,maar ik betaal enkel wat verzendkosten en mag graag wat knutselen,wie weet dat ik er ook nog wat vermogen uit haal.veel plezier met de hobby verder Dick .gr Rene:x-mas::x-mas::x-mas::x-mas::x-mas::x-mas::x-mas:

Back