belt CP staartrotor blijft rondgaan..

Ik ken deze specifieke heli niet, maar is het mogelijk dat de bladeholder iets verder (of minder ver) op het asje gezet is dan hij oorspronkelijk zat? Dat zou dit probleempje veroorzaken, en minstens zo belangrijk...verklaren.

Ik ken deze specifieke heli niet, maar is het mogelijk dat de bladeholder iets verder (of minder ver) op het asje gezet is dan hij oorspronkelijk zat? Dat zou dit probleempje veroorzaken, en minstens zo belangrijk...verklaren.

Hoi,

De as heeft een kleine uitsparing waar de borg schroef in valt..er is ruimte voor een klein beetje speling... ik zal zo eens testen maar wat me ook al opviel is dat de hoek op neutrale stand niet goed is volgens mij..

Groetjes Inny

Controleer inderdaad even of hij goed, en op de juiste plek zit, en als dit zo is rest er nog maar 1 simpel ding, en dat is even afstellen zoals ik eerder omschreef......is echt niet moeilijk.
Alleen zou het fijn zijn als je wist wat het veroorzaakt had, maar als hij straks weer goed is, maakt dat ook niet meer uit.
succes

That worked!, ik heb de bladeholder 2mm naar links (van achter gezien) over de as geschoven. kan alweer redelijk hoveren, moet redelijk bij-pitchen maar dat komt wel goed door de servo iets te verschuiven!

Blijft vreemd dat de bladeholder gewoon op de oorspronkelijke positie zat en dus nu 2mm meer naar links zit dan origineel..

Thanx in ieder geval!

Groetjes Inny

Back