Belt CP V2 full metal upgrade (en beetje carbon)

Mooi dat je weer bezig bent..
die RDTS is een verstandige keuze..
Dat carbon frame vind ik gewoon weggegooid geld..
Hij wordt er iets starre van maar verder is het echt alleen cosmetisch en worden de schades alleen maar groter.

Benno
 
oke :)

Dan houd ik het bij de carbon staart/stabies/paddles/man blades (main blades van glassfiber 4,32 bij mijn lievelings shop in china (PB voor linkje)

De carbon "kit" kreeg ik aangeboden voor 12 dollar (normaal 55) omdat ik al 2 maanden op me staart zat te wachten bij de china shop (waar ook bladen vandaan kwamen)
 
Ik had het geld allang in een copterx gestoken.. ik heb beide nu, maar voor het geld dat je een belt cp upgrade, kan je een copterx kopen die nog eens veel strakker vliegt als ene carbon edition...
 
ik heb nu:

carbon tail/paddles/mainblades/stabelizers/tail blades voor 12 dollar (zie vorige post)

en ik heb dan de CNC upgrade die niet eens past (flybar ding past niet) die gaat dus terug naar china :(



Alleen nog even een vraagje

hoe vervang je die "flybar" want ik heb hem na de harde crash gwn recht gebogen, maar er blijft een bochtje in zitten (heb dus maar een nieuwe besteld)

ik krijg hem echt niet eruit
 
ik heb nu:

carbon tail/paddles/mainblades/stabelizers/tail blades voor 12 dollar (zie vorige post)

en ik heb dan de CNC upgrade die niet eens past (flybar ding past niet) die gaat dus terug naar china :(



Alleen nog even een vraagje

hoe vervang je die "flybar" want ik heb hem na de harde crash gwn recht gebogen, maar er blijft een bochtje in zitten (heb dus maar een nieuwe besteld)

ik krijg hem echt niet eruit

Je hebt natuurlijk altijd 2 zijdes..
Als er aan een kant een bochtje zit kun je hem altijd nog de andere kant op drukken..
Anders moet je echt de hele flybar case uit elkaar halen en het deel voor deel los knippen en buigen..

Benno
 
wat bedoel je precies met "deel voor deel" en "los knippen en buigen" ??

ik heb er een besteld, die is nu binnen, maar dat is gewoon 1 lang metalen stokje :)
 
je buigt de flybar zo recht mogelijk en knipt dan hem door en draait en wrikt hem door het eerste lagertje..
Het kan helpen de belhiller armen aan de beide zijkanten eerst te demonteren. Die schroefjes kunnen soms tegen de flybar aan drukken..

Benno
 
Back
Top