Belt CP vliegers omgeving alkmaar/hoorn

Ik ben zelf al een paar weken bezig met een belt CP en het gaat op zicht aardig. Vind hem allen totaal niet stabiel.

Nu heb ik hier en daar gelezen dat een goed afgestelde belt best stabiel kan zijn. Dat lijkt bij mij ook het probleem denk ik. Dus danig dat ik allen maar bezig ben om hem enigsinds op zijn plek te houden.
Wat vandaag niet helemaal gelukt is en dus de grond ben in gegaan. Nu heb ik meteen besloten omdat ik toch onderdelen moest bestellen om de alminium upgrade set te bestellen.

Uiteraard moet ik hierna hem weer afstellen. Allen als beginner mis ik uiteraard de ervaring om de heli goed af te stellen. Nu kom ik met dit forum en internet denk ik heel einde maar iemand met ervaring zou ook niet verkeerd zijn.

Is er iemand in de omgeving hoorn/alkmaar die mij daar mee zou kunnen en willen helpen?

Zelf heb ik de ballen verstand van helikopters. Maar ik weet wel dat er vlak bij Schermerhorn in de schermer een vliegclub is. Tussen schermerhorn en Stompetoren.
Of anders bij ons op de club zie : Beaufort7.nl
Ons veld is vlak bij Medemblik op het terijn van N.V. Afvalzorg.
Groot aantal heli vliegers die je graag willen helpen om verder te komen.

Groet Arthur.

Goedenmiddag,

De bedoelde club bij Schermerhorn is ACK Home

Het aantal helivliegers is nog vrij beperkt, maar er zijn enkele mensen die je vast kunnen helpen. Als je me een pm stuurt met je emailadres, zal ik ze met je in contact brengen.

Groet,
Gerben

Beide club's heb ik al op internet gevonden. Was echter van uit gegaan dat beide club's allen leden hadden met vliegtuigen. Maar dat heb ik dus mis.

Terein van ACK is voor heel goed te doen. Bedankt voor het aanbod Gerben PM komt er aan.

kom is kijken bij ons op Beaufort7, vlak bij Medemblik.
We hebben aardig wat helivliegers
kijk voor te tijden en waar op Beaufort7.nl
in het weekend zijn we voor actief, zaterdag middag of zondag ochtend

gr vincent

Back