B
Belloq
Guest
Hallo,
Ik heb sinds kort een BELT-CP, prachtig ding.
Trainingslandingsgestelletje eronder gezet...hoppa vliegen maar...
gaat op zich aardig, beetje (proberen te) hoveren, alles ok.
Maar : ik vind dat hij vooral naar rechts erug traag reageert. duurt voor een correctie echt even voor hij inderdaad dan ook naar rechts gaat leunen. Grondeffect? dacht ik ook even aan, dus hoppa...hoger met dat ding, maar dan heeft ie het nog, links leunen gaat wel iets sneller, maar (ook vooruit/achteruit) werkt stroperiger dan welke helikopter ook in de simulaties. (FMS/HELIX)
nu mijn vraag: is dat normaal en reageert zo'n Belt pas echts snel als je de IDLEUP omgooit? en is de normal mode dus inderdaad "rustiger"???
ik hoop dat iemand hier een antwoord op heeft.
Groeten en alvast bedankt,
Mark
Ik heb sinds kort een BELT-CP, prachtig ding.
Trainingslandingsgestelletje eronder gezet...hoppa vliegen maar...
gaat op zich aardig, beetje (proberen te) hoveren, alles ok.
Maar : ik vind dat hij vooral naar rechts erug traag reageert. duurt voor een correctie echt even voor hij inderdaad dan ook naar rechts gaat leunen. Grondeffect? dacht ik ook even aan, dus hoppa...hoger met dat ding, maar dan heeft ie het nog, links leunen gaat wel iets sneller, maar (ook vooruit/achteruit) werkt stroperiger dan welke helikopter ook in de simulaties. (FMS/HELIX)
nu mijn vraag: is dat normaal en reageert zo'n Belt pas echts snel als je de IDLEUP omgooit? en is de normal mode dus inderdaad "rustiger"???
ik hoop dat iemand hier een antwoord op heeft.

Groeten en alvast bedankt,
Mark