Ben ik gek aan het worden....?

Heel herkenbaar,
Mijn advies: niet voor geld maar om mee te ruilen.Zo heb ik erg leuke dingen kunnen 'aankopen' die ik anders niet snel had gekocht. Ik heb veel plezier van de ruilhandel gehad. Ik waardeer aankopen vaak gelijk of meer dan de verkoper, en koop dan ook niet zomaar iets aan. Helaas weet je dat als verkoper vaak niet van te voren.
Wie weet bied iemand iets orrigineels aan. We zijn allemaal hobbyfanaten...
Jakko

Dan is een (onbedoelde) crash misschien nog wel beter, is meer definitief, is het ''klaar'' zeg maar.
Dat is wel waar. Mijn Austria Elefant had van zijn leven nooit in de verkoop gegaan, maar na een zware crash had ik er vrijwel meteen vrede mee.

ja die Paulus...ik heb aan hem ooit mijn kleine Brillant verkocht. Een poos later wilde hij hem weer van de hand doen omdat het toch niet helemaal zijn ding was. Geen probleem, ik heb hem gewoon weer terug gekocht :-) En voor dezelfde prijs weer naar Sander gedaan die er nu met veel plezier mee vliegt.

Het gaat me trouwens niet om eens waarde in financieel opzicht. Zelfs al zou ik er heel veel geld voor krijgen dan zou ik ze nog niet kwijt willen. Sommige wel, op de een of andere manier hecht ik niet aan alles.

(F5J is besteld trouwens....ik heb een zeer begripvolle echtgenote :-) )

Wat is het geworden?

Mooie kist hoor. Maar je verhaal is heel herkenbaar, ook voor mij.
Net als de meeste hier op het forum.

Dus niet verkopen en lekker mee vliegen!!

Ha ik geef ze ook liever weg. Maar daar weet jij ook alles van :mrgreen::mrgreen:
Verder vind ik het ook lastig om kisten weg te doen waar ik minder mee vlieg.
Nou vlieg ik ook vrij veel en ze gaan bij mij allemaal toch wel regelmatig de lucht in...

Heb net het draadje helemaal doorgelezen. Respect dat je het geopend hebt en je gevoel met ons deelt. Een aantal dingen zijn voor mij (al vlieg ik nog maar 2 jaar) al erg herkenbaar. De uitdrukking van ''iedereen kent de prijs, niemand de waarde'' is een hele mooie. Waarin ik waarde als algehele emotionele waarde lees.

Ik heb nog niet in ''te koop'' gekeken of je de verkoop gestopt bent, maar dat moet je dan zeker doen, op wellicht een paar na. Maar neem de Grunau Baby, de spatz, de SK38 en nog een paar, dat zijn de pijn in je hart kisten, en moet je voorlopig houden. Wie weet wat je zoons later gaan doen? als je er íemand blij mee kunt maken, zijn zij het.

Kortom, je hebt ware lef getoond hier en dat waardeer ik man! Sterkte, en ik spreek je!

PS: super dat de F5J er komt!!!

Ik ken het gevoel ik heb het ook ooit gehad resultaat een zolder vol toestellen. Dit was toen ik nog bij mijn ouders thuis woonde alleen toen kregen we brand en toen was alles weg. De man van de verzekering telde rond de dertig vleugels die "over" waren. Ik baalde toen nog erger. Nu verkoop ik ze wel maar vaak kijk ik eerst eens binnen de vereniging of er een jeugd lid wat mee kan.

Het zelfde dat toen ik mijn vrouw net kende ging ik mijn Corsair in vliegen door een eigen blunder crashde ik hem, ik heb toen een halfuur lopen janken twee jaar werk in de grond binnen tien minuten. Mijn vrouw dacht toen die is gek alleen nu ze ziet hoeveel tijd erin zit snapt ze het.

Als je een model bouwt zit je ziel en zaligheid erin, ik heb het trouwens niet met een ARF daarom koop ik ze ook niet.

Back