ben op zoek naar model clubs

• Topicstarter Topicstarter gerardvanmarm
  • Startdatum Startdatum
G

gerardvanmarm

Guest
Hallo allemaal,
Ben op zoek naar Verenigingen cq clubs , voor een mooie demo dag (dagen)te houden bij ons op de camping.

Zo als bv electro speedboten , modelboten, vliegtuigen. en zo mogelijk, 4x4 voor bij ons op de Camping op het strand een demodag te verzorgen.
We hebben een zeer groot grasveld ,Zeer mooi vaar water schoon alleen toegankelijk voor electro (helaas) Verder hebben wij alles aanwezig stroom,kantine,enz enz , fotos op aan vraag mogelijk mail naar,
camping@gerardmuziek.nl

mail maar en vraag maar raak van wat de mogelijk heden alhier zijn.
teveel om hier op te zetten.

Met Vriendelijke groet.
Gerard v Marm
Camping Tulderheyden 25
Te Poppel Belgie
10 Km onder Tilburg

Laatst bewerkt door een moderator:
Misschien ook handig om erbij te vermelden waar het zou moeten plaatsvinden....

Wie weet zit ten er wel clubs vlak in de buurt.

lijkt me erg leuk
maar in welke datum heeft u in gedachte ook in nederland hebben we vakanties:p

mischien ook eens een balletje opgooien in het watervliegforum ??????
daar zitten genoeg liefhebbers denk ik

Laatst bewerkt:
Volgens mij zit er in Ravels een modelvliegclub (taxandria als ik me niet vergis) misschien met hun contact op nemen
Ben er wel eens ooit gaan vliegen (verbroedering oid met Aeroclub Bladel)

edit:
heb ze gevonden
http://www.tmc-ravels.be/
Zij kennen misschien ook model boten / autoclubs in de buurt)

Laatst bewerkt:
[mod]
Vriendelijk doch dringend verzoek aan de topicstarter om de locatie er bij te zetten.
Op die manier kan men "gerichter" reageren, en heb jij een betere indruk of er animo is.
[/mod]

[mod]
Vriendelijk doch dringend verzoek aan de topicstarter om de locatie er bij te zetten.
Op die manier kan men "gerichter" reageren, en heb jij een betere indruk of er animo is.
[/mod]

Geachte forum Beheerder!!!!
Als U de eerste posting gelezen had toen u dit bericht plaatste, Had u gezien dat gisteren avond de locatie al werd toegevoegd. (Poppel (B))
Vandaar mijn vorige reactie met de verwijzing naar de locale modelvliegclub

MVG

Hallo heligek.
Omdat er hier op de camping meer nederlanders staan en komen is de planning tussen de data van 01-07-2010 ' 28-08-2010 maar omdat ik graag meerdere clubs wil berijken die graag willen komen, en die willen ook graag heb ik begrepen uit de mail van die ik al heb mogen ontvangen.
Wil dan ook graag verschilende dagen er van maken bv twee verschilende dagen om de week vliegen, en dat het zelfde met speedboten , 4x4 voor op het strand alhier.
En natuurlijk als het lukt een Truck demo dag er bij .
'hierbij lijkt het me leuk als de clubs zelf wat op zetten van waar bv bekers mee zijn te winnen , deze nemen wij zelf voor onze rekening natuurlijk.
Zo is er bv een club die voor stelde om in de avondt te gaan vlieg met vuurwerk top toch niet dan.
Ik zal verder wel op papier te zetten van wat ik zo voor ideeen heb dat het voor iedereen wat duidelijker gaat worden.
een ding weet ik zeker ,dat het allemaal mooie dagen gaat worden dan al hier ben ik van overtuigt met medewerking natuurlijk van de clubs uit.

Met vriendelijke groet.
Gerard van Marm
Camping Tulderheyde 25
te Poppel Belgie .

hoi gerard
mischien is het wel leuk om een watervlieg dag bij jullie te houden
ik weet niet of de plas bij jullie hier geschikt voor is
wij hebben hier een apart forum gedeelte voor waar wij dit soort dingen bespreken
als u hier intresse in heeft kan ik altijd eens langskomen om te kijken of de plas bij jullie hier geschikt voor is

paar afwegingen die hier bij zijn is
de grote van de plas
bomen enz.
veiligheid

als het er allemaal goed uitziet kan ik een balletje opgooien

mischien leuk om bij u een extra watermeeting te organiseeren.

dit is dan het idee:;)

zeumeren20093.jpg

zeumeren200910.jpg

groet john

Leuk, een extra ELECTRO watervlieg meeting.:D
Al vind ik het met brandstof (grotere modellen) eigenlijk leuker.
We zullen zien wat er van gaat komen (het is wel vakantie periode).
Anders zetten we er gewoon de wielen onder

Back