Is nog van me vader en daar de vader van geweest al aardig oud dus maar hij werkt nog primaSander schiet even een foto van je auto acculader

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Is nog van me vader en daar de vader van geweest al aardig oud dus maar hij werkt nog primaSander schiet even een foto van je auto acculader
Hahaha, stoppen bij 4 accu's dus!ik had er een stuk of 5 geladen en toen was me Accu al plat vd auto (auto niet aan gelaten)
ik denk dat me accu een beetje gaar is en tijd voor een nieuwe .. iedergeval moest ik duwen (of beter gezegd Boris en Oenta)
Soh, dat is oldskool!Is nog van me vader en daar de vader van geweest al aardig oud dus maar hij werkt nog prima
![]()
Heb een vette indoor plek gevonden!
Voor een race of gewoon wat te knallen als het slecht weer is!
ik had er een stuk of 5 geladen en toen was me Accu al plat vd auto (auto niet aan gelaten)
ik denk dat me accu een beetje gaar is en tijd voor een nieuwe .. iedergeval moest ik duwen (of beter gezegd Boris en Oenta)
Ik heb sinds kort dit aggregaat, ideaal, (wel zwaar!) icm 2 laders. 2000W. Loopt de hele dag op 1 tank Euro95 van 5l.
Bekijk bijlage 6883