Berisping

Status
Niet open voor verdere reacties.
Het was dus een offtopic reatie in een verkoop topic. Of wel nodeloos reageren in een verkoop topic.
Dus dan weet je meteen wat je mis gedaan had... ;)

Het was dus een offtopic reatie in een verkoop topic. Of wel nodeloos reageren in een verkoop topic.
Dus dan weet je meteen wat je mis gedaan had... ;)

Ho nu snap ik hem niet helemaal.
JE mag toch een advertentie omhoog schoppen?
Als je maar 48 uur ertussen laat zitten.
Er staat in de regels helemaal niet dat alleen de plaatser van de advertentie deze omhoog mag schoppen.

Ach wat ben ik weer heerlijk aan het zeuren op zondag:rolling:

Hmmm, vanaf mijn vakantie adres kan ik er niet op reageren omdat het lastig is de aanleiding te lezen. Maar als je een waarschuwing hebt gekregen omdat je een topic hebt gekickt en niet binnen 48 uur na het laatste bericht hebt gedaan dan zou het niet juist zijn. Als er tussendoor wel berichten zijn geplaatst, maakt niet uit door wie, was je te vroeg met een waarschuwing als gevolg. Overigens ziet niemand deze behalve jezelf en de mods.

Laatst bewerkt door een moderator:
Overigens ziet niemand deze behalve jezelf en de mods.

Dat is correct, en om het dan maar breed uit te smeren in een "draadje" zegt soms ook al iets.

Wat wel altijd zo geweest is is dat als er zich een probleem voordoet met een mod (betwiste waarschuwing louter als voorbeeld) je dit het best met een beheerder kan regelen. (kan Burp niet dan Robert)

Een mod zal nooit te beroerd zijn om iets recht te zetten (als daar een reden toe is).

Mensen spreken mensen en mensen maken fouten. Als je dat in gedachten houd dan ben je al een heel eind.

[mod]Dit gezegd zijnde op slot[/mod]

Stevo

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back