Bernie's FPV EZ*

Aan het eind van de dag nog ff snel een vluchtje gemaakt.
Land waar ik wilde vliegen waren ze aan het bewerken, dus moest ik even uitwijken naar een andere plek.
Aangezien de zon onder ging, even met de omni's gevlogen.
Kort maar krachtig zullen we maar zeggen.
Hoop de volgende keer meer tijd te hebben om met de patch te vliegen, veel beter beeld zonder storingen.

Laatst bewerkt door een moderator:
Heerlijk weer vandaag, dus mooi even gevlogen.
Deze keer wat lager als de vorige keer, en niet verder dan 500 meter.
Gevlogen met de patchantenne, dus constant goed beeld.

Hier nog wat filmpjes.
Test met een opname aparaat, de JDX-318.
Kijk en huiver..

Van Robert een tip gekregen om het videosignaal te boosten.

En nog wat filmpjes.

stond de jxd 318 op hoge opname kwaliteit ? Deze instelling schiet steeds weer terug op normaal. Heb ook een jxd heb er nog niet meegevlogen maar bij wat rondjes in de tuin rijden was de kwaliteit veel beter.

Bernie ik heb preciessss hetzelfde probleem! Mijn beelden komen er exact hetzelfde uit.

Andreas, waar kan ik die opname kwaliteit in stellen?

Heb hem nu niet in de buurt liggen. Maar uit me hoofd moet je als je in het tv-in menu zit drukken op M en even doordrukken tot er ergens videokwaliteit komt te staan en dan kan je daar kiezen tussen normaal en hogere kwaliteit. Het vervelende is steeds als je uit het tv-in gaat dat hij weer terugspringt op normaal.

Naahh Andreas! je hebt gelijk:). Da's mooi! Er is idd een knopje waar je "Full" kunt drukken inplaats van normal.

Super! Tnx:)! Eindelijk, kand e JXD nu ( hopelijk, ik heb hem nog niet getest met de full knop:P) weer gebruiken.

Naahh Andreas! je hebt gelijk:). Da's mooi! Er is idd een knopje waar je "Full" kunt drukken inplaats van normal.

Super! Tnx:)! Eindelijk, kand e JXD nu ( hopelijk, ik heb hem nog niet getest met de full knop:P) weer gebruiken.

Ik heb gisteren getest, maar helaas geen verbetering...
Volgens Robert zou dit kunnen werken.

Car 1 To 4 Video Signal Booster Amplifier Split DVD TV - eBay, Monitors, DVD Players Monitors, In-Car Entertainment, Vehicle Parts Accessories. (Eindtijd 05-mei-11 12:06:51 CEST)

@Roel
Heb je die booster ook weleens gebruikt voor die DVR die je aan mij hebt verkocht? Ik zoek namelijk ook nog iets om de kwalteit te verhogen.

Vlucht van 950 meter, daarna op een 400 meter rc signaal weg en een crash...

Ik meen dat ik de failsafe uitgeschakeld heb.
Als ik straks thuis ben eens nakijken.
Vliegtuig heeft eigenlijk geen schade, alleen het gedeelte waar de camera en zender inzit en dat is depron.

Schade valt mee, grond was wel aardig hard, was opgedroogde omgeploegde kleigrond.

001-48.jpg

Probleem zit in de besturing, ik heb eigenlijk nog geluk gehad dat het niet boven het water gebeurde.
Toen was ik een 900 meter weg...

Ik heb nog een nieuwe ontvanger liggen, die zet ik er in en dan maar weer testen/vliegen ;) .

Back