Bernie 25 aug 2011 #161 Vandaag lekker laag gevlogen, over en tussen bomen, laag over het veld, gras en mais. Volgende keer wat sneller . Laatst bewerkt door een moderator: 13 nov 2015
Vandaag lekker laag gevlogen, over en tussen bomen, laag over het veld, gras en mais. Volgende keer wat sneller .
extra330 25 aug 2011 #162 Lijkt me ook leuk om te doen dat laag vliegen... Maar om naar te kijken vind ik de 2 eerdere filmpje veel leuker.
Lijkt me ook leuk om te doen dat laag vliegen... Maar om naar te kijken vind ik de 2 eerdere filmpje veel leuker.
Bernie 31 aug 2011 #166 Vandaag de BluBeam antenna omni set eindelijk eens kunnen testen. De ontvangantenne zat te dicht op m'n hoofd. Maar nu niet meer . Ideaal voor vluchten zo even tussendoor zeg maar . Geen groundstation, maar gewoon vliegtuig, zender en Fatshark en vliegen maar.
Vandaag de BluBeam antenna omni set eindelijk eens kunnen testen. De ontvangantenne zat te dicht op m'n hoofd. Maar nu niet meer . Ideaal voor vluchten zo even tussendoor zeg maar . Geen groundstation, maar gewoon vliegtuig, zender en Fatshark en vliegen maar.
A Acropilot Guest 31 aug 2011 #167 Hoe is de kwaliteit van deze cloverleafs? Beter dan zelfgemaakte? En hoe was de verzending/verzendingskost? mvg
Hoe is de kwaliteit van deze cloverleafs? Beter dan zelfgemaakte? En hoe was de verzending/verzendingskost? mvg
Bernie 1 sep 2011 #168 Ik weet niet of ze beter zijn dan de zelfgemaakte . Voor in de buurt vliegen vindt ik ze ideaal .
A Acropilot Guest 1 sep 2011 #169 En hoe was de shipping? Ben van plan om ook bij hen te bestellen moest mijn zelfbouw cloverleaf niet werken
En hoe was de shipping? Ben van plan om ook bij hen te bestellen moest mijn zelfbouw cloverleaf niet werken
Bernie 8 okt 2011 #170 Ik heb ze via readymaderc besteld gehad, waren snel in huis zonder extra kosten.
easystarfan 9 okt 2011 #171 Daar had ik ze ook besteld alleen vond de douane het nodig dat ik 23 euro bij betaalde soms zit het mee en soms zit het tegen
Daar had ik ze ook besteld alleen vond de douane het nodig dat ik 23 euro bij betaalde soms zit het mee en soms zit het tegen