Bert Kammerer bestolen

conclussie, bommetje in je fueltank hangen die afgaat als ze X meter bij je vandaan zijn.

Wat een k*t streek >.<

Ik heb zelf altijd de afdekhoes erover heen (station)

Dat kun je beter niet doen. Gesloten afdekhoezen zijn juist de auto's waarin met inbreekt om te zien wat er onder zit.

Gewoon je spullen niet onbeheerd in de auto laten.

Wel naadje voor Bert en natuurlijk hebben die hufters gewoon van je spullen af te blijven, afdekhoes of niet.

Sneu voor bert!

ondr afdekhoezen liggen doorgaan dingen die je niet gestolen wil hebben, een reden voor een potentiele dief om even te kijken dus.

p.s. wie is bert?

Erg vervelend voor die Bert. Jammer dat dit soort dingen gebeuren!

lijkt mij dat die spullen ooit ergens op zullen duiken. Ze zullen ze of verkopen of ermee gaan spelen dus dat moet op vallen ;)

Gesloten afdekhoezen zijn juist de auto's waarin met inbreekt om te zien wat er onder zit.
Hetzelfde geldt voor bedrijfsauto's. De mijne heeft met opzet geen geblindeerde achterramen. Ik ken namelijk net even teveel personen wiens slot of ruit werd gesloopt, terwijl er dus helemaal niets te halen viel.
Natuurlijk wel van de gekke dat je je auto niet eens meer overdag op de parkeerplaats van een (weg)restaurantje kunt neerzetten.

Ik wou net zeggen, op klaarlichte dag!

ik zou niet graag de schavuit in kwestie willen zijn wanneer mijnheer Bert naar buiten was gestapt op moment van inbraak.

Dit was natuurlijk wel een parkeerplaats bij een iHOP restaurant waarschijnlijk in of in de buurt van Orlando, Florida USA ... gejat uit de achterbak van een Toyota Yaris (hoe past het er allemaal in) ... moet dus gedaan zijn door criminelen die wisten dat er heli's in de achterbak lagen ... maar ja Florida schijnt ook erg crimineel te zijn (en niet alleen het weer)...

Bla bla wat vervelend die krijg toch wel weer nieuw spul van align. Word helemaal op het hf forum veel te veel ophef over gemaakt.

Back