Beschikking over een hal voor een baan.

Laatste activiteit: 2 januari 2014 02:43

Tja... in ieder geval sinds 2 januari niet meer ingelogd, of die nog mee leest is de volgende vraag. Het is wel zo netjes om een update te geven.

De ervaring leert dat mensen die dit met zoveel bombarie verkondigen voor meer dan 95% het niet realiseren.

I know , maar was benieuwd of deze " enthousiasteling " het wel zo ver voor elkaar kreeg .....

Maar was eigelijk al op voorhand een stuk lopend projekt :rolling::rolleyes:

Probleem is dat als het inderdaad zo is, we dan nooit zullen weten of het inderdaad lastiger is om zoiets op te zetten dan de topic starter dacht, of dat hij niet meer wil reageren. Persoonlijk zou ik dan juist reageren, als ik zoiets zou hebben ondernomen, om te laten zien dat degenen die twijfels hadden, geen gelijk hebben gekregen.

Heb er zelf ook vaak aan gedacht.. Maar helaas gaat het niet. Is genoeg ruimtes te huur hier in Gouda.. Maar de prijzen van het huren is erg hoog! Maja jammer :)

Daarom hebben de meeste banen entreekosten :p

En als je de ruimte hebt voor een baan zoals ik betekend het nog niet dat je allemaal vreemd volk op je terrein wilt hebben. voorlopig houd ik het dan ook bij vrienden en mensen uit de buurt. Ten eerste omdat de meeste mensen die van buitenaf komen een luxe baan met luxe accomodatie verwachten en als er wat stuk gaat aan de auto ligt het altijd aan de baan ipv de eigen rijkunsten. Pioniers gevoel en 'go with the flow' mist helaas bij veel mensen. Misschien dat de topic starter ook zo verstandig was.

Back