besmet het helingvlieg virus

hang_ibbenburen.jpg

Zuid-zuidwestenwind is geloof ik de beste richting voor deze helling, en zoals hier boven ziet het er 's zomers uit, mooie glooiende helling, zeker goed genoeg voor een 4m kist, zoals mijn Ventus hier, of Marcels' Discus.

Was inderdaad geweldig goeie middag: heb het zelf ook erg naar mijn zin gehad.
Hoop jullie weer eens tegen te komen.
Groet
Peter den Ouden

Het was vandaag idd geweldig vlieg weer... hier bijna geen wind!
Ik begrijp dat dat aan de kust anders was anders kun je niet hellingvliegen.
Vandaag mijn Robbe Tonga voor de tweede maal uitgeprobeerd met een lichtere staart waardoor het gehele toestel ca 160 gram lichter was. Het resultaat was nog beter dan de eerste vlucht.

LVS staat op mijn verlanglijstje en zal binnenkort eens bezocht gaan worden.

mvrgr

tja, gister was heerlijk weer maarjah vergadering + prijsuitrijking f3k dus kon helaas niet vliegen

ik was zaterdag al op de helling geweest dus zondag vlieg ik niet vaak ;)

maar een dag zoals gisteren is ideaal om een maiden te doen ;)

O ja: Vincent, nog bedankt voor het helpen zoeken!
Leuk je te ontmoeten: ''for old times sake''

@PascalvO : die Minus is een goed kistje hoor, een aanrader!

Het was niet minder dan perfect weer gisteren. Heerlijk in het zonnetje. De wind begon nogal zwak, maar trok steeds meer aan. Alles heeft kunnen vliegen, van de hele licht minus thermic tot de fantasy's. We hadden wat last van de vele para's (of zijn van ons ;)), maar het was te doen. Alleen dat paaltje had er niet moeten staan....
Erik, volgende keer moeten er meer mensen komen! Eens kijken of we er wat op kunnen trommelen. Eric R, Willem P, Hunter58, Berrie, Meylink waren er allemaal NIET en willen allemaal WEL :eek:.

Die Minus is zeker een leuk kistje, hij kreeg gisteren zijn eerste vluchten. Ik post in het minus draadje zo een filmpje.

tja, ik wil ook wel maar helaas gewoon te ver meg voor mij :S

wanneer krijgen ze nou weer eens van die goedkope dagkaarten van de NS in de aanbieding?? :?

Raymond.....je hebt helemaal gelijk!! Maar als iedereen tegelijk komt staat het gelijk vol
Zondag had ik 2 verplichtingen en tussendoor heb ik helaas/gelukkig nog 1,5 uur kunnen vliegen..Na het vliegfeest had ik een verjaardag waar ook mijn broer uit leiden aanwezig was. Hij heeft voor mij de Stratos mee genomen die ik 5 weken geleden op dit forum gekocht heb van Ralph uit Hoogmade uit de buurt van Leiden. Op de verjaardag veel over onze mooie hobby kunnen praten en de foto's en filmpjes van die dag van mijn Tonga kunnen laten zien.
Graag kom ik (geboren in wassenaar) bij een volgende gelegenheid naar LVS om mijn hellingvlieg-doop te krijgen.
Moet je eerst wel dat paaltje (laten )verwijderen.

Groeten, Willem P

Laatst bewerkt:
Erik, volgende keer moeten er meer mensen komen! Eens kijken of we er wat op kunnen trommelen. Eric R, Willem P, Hunter58, Berrie, Meylink waren er allemaal NIET en willen allemaal WEL :eek:..

a.s. zaterdag nieuwe ronde, nieuwe kansen. (als Dennis me niet kan/wil assisteren bij het baggen van m'n nieuwe Supra middenpaneel)
De dagen voor Kerst, als ik niet voor mijn kindertjes hoef te zorgen. Tussen kerst en oud en nieuw, zelfde.

Ooit lukt het!

Back