Bestaat Reflex products en/of Wolfgang nog??

• Topicstarter Topicstarter knabbeltje
  • Startdatum Startdatum
K

knabbeltje

Guest
Wacht niet alleen maanden op mijn Reflex Xtr Update cd, maar heb ook ontzettend veel mails gestuurd naar Wolfgang die nooit beantwoord zijn. Ook las je op de forum van Reflex products vroeger wel eens antwoorden van Wolfgang, maar nu al maanden helemaal niks!! Leeft Wolfgang nog en/of bestaat Reflex products nog?? Heeft iemand laatst nog wat besteld of gevraagd en daar iets van gehoord?? Hoop dat ze nog bestaan. Zou zonde zijn om een van de beste simulatoren te zien verdwijnen.

Bah Te veel eer voor zulke SLECHTE service

Mag mijn deur voorbij.........

trek je stoute schoenen eens aan en belt reflex eens op.
dan weet je waar je aan toe bent.
mischien weet hij er niks van dat je wat besteld heb,
en maar schelden op deze mensen.
deze mensen doen ook hun werk en hebben het druk.

Ja Manusje Hallo , Zo'n beetje een half jaar ben ik nu bezig mijn bestelling binnen te krijgen, maar het lijkt als of "ze" me negeren, en EERLIJK, ik ben nog nooit aan het schelden of beledigen geweest!Toevallig ken ik sommige mensen die Wolfgang ook in hun kennissen kring hebben, en die vinden hem ook een gaoot .Let op, ik zeg niet dat de man slecht is, maar ik vind zijn beleid peen en uien, en daar ben ik helaas niet de enige in, ga maar eens in z'n eigen forum lezen.........
Ook in RC-sim forum is hij uit geraasd en heeft die zich verzwonden, hij maakte zichzelf de oorzaak van veel kritieken, hij zou zelf een forum beginnen, nou , die heeft hij nu dus( zie www.reflex.de forum).
Inderdaad , de sim is prachtig, Stefan Kunde heeft erg z'n best gedaan, maar hij had niet met Herr N. in das meer moeten gaan.......
Overigens is dit nog maar een tipje van de sluier, ik heb erg goed opgelet..
Dus ,Manusje, als je wat beweerd, moet je weten waar het over gaat!!
En schelden is mijn kopje thee niet, hoogstens een beetje brommen , vooral als men mij er probeerd tussen te nemen....
Ik ben ook niet boos op jou hoor,misschien leer je er wat van.
Manusje, vriend, het beste van mij :D

Wij hebben met ronald verschillende contact gehad met reflex en stuurde ons zelfs gratis de update toe.
noem je dat service of niet.
ik weet hoe het gaat,
druk en druk voor deze mensen,
blijf reeel en bel hem een maandag op en hoort wat er aan de hand is waarom hij hem niet opstuurd.

Nee, manusje, als je om je bestelling na moet bellen, dan is dat geen goede service.....en die drukte is ontstaan na een periode van wanbeleid, want Herr N dacht dat íe het wel even alleen af kon, en ging ook nog even een maand of zo op vakantie,(Moet hij weten) maar er zaten wel een hoop klanten die al betaald hadden op hun spullen te wachten.
Ja ,nu heeft hij mensen in dienst genomenen die mogen de ga-os die hij veroorzaakt heeft, uitzoeken, dus die zijn sowieso blij als er iemand belt, want dan hebben ze tenminste weer een direkt adres, E-mails en andere berichten worden al lang niet meer gelezen, want dat is een rotzooitje, en de mensen maar denken dat ze zo hun recht kunnen halen......
Manusje,je hebt gewoon geluk gehad dat je wel ben geholpen, maar er zijn er nog zat die er voorlopig naast grijpen, want, stel, dat we nu allemaal gaan bellen, dan gaat het weer mis.....
Kijk , ik vind dat die XTR gewoon in de winkel had moeten liggen, a € 20 of zoiets, dan was alles( misschien) veel beter gegaan, en dan was er ook veel minder geO-H geweest, WSN struikeld nu over z'n eigen stommieteiten

Manusje , nogmaals, lees dit nu goed en leer er wat van, denk réeel
Te veel mensen hebben pech door zijn gehaspel, dat kan je NOOIT goed praten....... 8O

Ja inderdaad gewoon in de winkel ,ik heb indertijd ERG ERG veel geluk gehad naar nu blijkt 2 complete reflexen besteld ruim 460 toen ,en voorruit betaald ook nog.
De update ging na 2 maanden wachten ook nog redelijk alleen had ik de eerste xtr versie met 3 xtr scenery,s later kwam er 1 met 5 scenery,s wolfgang gemaild noppes,gebeld geen gehoor,enz enz .
Toen een topic geplaatst op dit forum ten einde raad of iemand een copy,tje kon branden van de versie met de 5 scenery,s nou ook nul komma nul dus .
Heeft iemand geen xtr puur tegen 1cd en verzendkosten voor mij geen probleem maar dat is op dit forum dus ook niet altijd lekker als rc mensen onder elkaar.
Mvg Jan.

Hallo allemaal, Hier , in mijn huis, is vandaag, dinsdag 12 oktober2004, een waar wonder gebeurd...... Rond om een uur of elf hoorde ik iets op de mat van de voordeur ploffen.
Ha , de post, dacht ik , en ik had gelijk, er lagen een paar enveloppen met de nodige rekeningen en.. een gekleurde envelop met de text REFLEX er op......ik heb wel 10 keer gekeken of het echt zo was, ben met trillende handen op een stoel gaan zitten en moet raar uit mijn ogen hebben gekeken,want mijn zoon die binnen kwam vroeg, wat is er pa, word je niet goed?
Met moeite wist hij het pakje uit mijn klemmende hand te krijgen, en gaf mij een paar koppen koffie.
Na 6 kommen kwam mijn geest weer een beetje tot rust en begon mij te realiseren dat ik nu ook bezitter van een REFLEX update was geworden, na zo'n 8 maanden wachten.
Op zo'n manier is het nog bloedgevaarlijk ook!!!
REFLEX is bedankt, als ze daar nog wat weten, kunnen ze dan even waarschuwen????

Ik ben niet van BETON hoor!!!!!!!!

Hallo Gerard,
Ja, jij heb makkelijk praten , jij ben al een paar maanden gedrogeerd door die sim,... maar ik durf niet meer, ik heb gehoord dat er "VERBOTEN FLUG_GEBIETEN op staan!!!
Denk jij dat ik daar tegen opgewassen ben, na toch al zo'n moeilijke ervaring?
Ik weet het niet, ik durf het niet, je moet wel sterk in je schoenen staan met die REFLEX hoor, ik neem eerst nog een paar borrels, misschien maak ik de envelop dan eens open...........

Back