cooper 6 aug 2010 #21 ansmann-racing zei: heb gisteren een 5,5T ezrun ( e-bay ) bestelt met een lipo van hobbyking 3s 5000mah. Kijken ofdat dit echt beter is. Klik om te vergroten... waarom 3S ? wil je dat je auto naar de maan vliegt?
ansmann-racing zei: heb gisteren een 5,5T ezrun ( e-bay ) bestelt met een lipo van hobbyking 3s 5000mah. Kijken ofdat dit echt beter is. Klik om te vergroten... waarom 3S ? wil je dat je auto naar de maan vliegt?
ansmann-racing 6 aug 2010 #22 cooper zei: waarom 3S ? wil je dat je auto naar de maan vliegt? Klik om te vergroten... ja en ook weer terug, zou wel gaaf zijn
cooper zei: waarom 3S ? wil je dat je auto naar de maan vliegt? Klik om te vergroten... ja en ook weer terug, zou wel gaaf zijn
R/C 6 aug 2010 #24 Olii zei: Ja en heb je al een lader voor lipo's te laadden? Klik om te vergroten... Ik heb lipo laders voor m'n heli. Die laders zijn standaard . Nu wil ik mijn 7,4 v 3000 Mah lipo laden. Haalt die lipo lader dit of niet ?
Olii zei: Ja en heb je al een lader voor lipo's te laadden? Klik om te vergroten... Ik heb lipo laders voor m'n heli. Die laders zijn standaard . Nu wil ik mijn 7,4 v 3000 Mah lipo laden. Haalt die lipo lader dit of niet ?