Beste beginners auto

• Topicstarter Topicstarter thief
  • Startdatum Startdatum
Tja, dan moet je vooral gaan letten op levertijden van onderdelen, en praktische dingen zoals bv rijtijd met een tankje, wegligging, tuning mogelijkheden,...

BlackFox zei:
Tja, dan moet je vooral gaan letten op levertijden van onderdelen, en praktische dingen zoals bv rijtijd met een tankje, wegligging, tuning mogelijkheden,...

jah ik wil er wel best wel lang mee kunnen rijden. Maar misschien kunnen de mensen die een Protech of Mugen hebben me aanmelden op msn, misschien kunnen ze me een beetje meer uitleggen over wat de voordelen van hun auto zijn.

tja, de keuze blijft aan jou he! probeer te zoeken naar de dingen die het 'm doen. mooie body's, tuningsdelen, noem maar op...

wat mij bij mijn eerste keuze hielp was het fijt dat de een in de winkel stond en de ander niet. en tja, ik ging toen maar voor de gene die in de winkel stond :P

laterss, thomas

NMTRacer zei:
tja, de keuze blijft aan jou he! probeer te zoeken naar de dingen die het 'm doen. mooie body's, tuningsdelen, noem maar op...

wat mij bij mijn eerste keuze hielp was het fijt dat de een in de winkel stond en de ander niet. en tja, ik ging toen maar voor de gene die in de winkel stond :P

laterss, thomas

maar ze staan alle 2 in de winkel :?

ik zou voor de mugen gaan ik vind die er toch echt profisioneler uitzien.
en er zijn flink wat vette hop ups voor te krijgen.

mijn keuze zou een mugen msx 3 zijn.

greetz Herman

Wat wel 1 punt is wat de Protech wel heeft en de Mugen niet is een @ versnellingsbak. Ik weet niet of dit je eerste auto is. Zo jah dan zou ik voor de Mugen kiezen die moet/kan je geloof zelf in elkaar zetten en heeft geen 2 Bak dus voor de beginner een stuk leuker om mee te rijden met een 2 Bak gaat ie in het begin al snel te hard.

de mugen is al gebouwd en de 2 bak is nog niet gek duur.

echt waar voor de mugen hop ups in overvloed en ik ben niet weg van protech

een 2 bak niet duur ? Ik vindt €80-90 toch anders niet weinig...

Het probleem is dat ik nog niet zo veel van brandstof auto's afweet. Dus mij zal t denk ik ook niet lukken om een 2 bak bij een Mugen te installeren.

dat is niet moeilijk te doen hoor. Waarschijnlijk wordt er een beschrijving bij de tweebak geleverd, waar op staat hoe deze geinstalleerd moet worden. Zo niet, is het nog niet moeilijk. Gebruik je gezonde verstand, dan zie je vanzelf dat er maar een logische manier is om de tweebak te installeren.
Anders kan je altijd een ervaren iemand vragen.

thief zei:
Het probleem is dat ik nog niet zo veel van brandstof auto's afweet. Dus mij zal t denk ik ook niet lukken om een 2 bak bij een Mugen te installeren.

instalatie is niet helemaal idioot proof, maar als je slimmer ben dan de gemiddelde houtkachel.... dr wordt een complete beschrijving bij geleverd.

msx is prima beginners auto, hij zit simpel maar toch goed in elkaar en het motortje is makkelijk af te stellen.

is een Protech Fun 12 4WD ook wel een beetje goed als beginnersauto?

ik zou gewoon voor die mugen gaan.

mischien dat ik er ook 1 koop want vind hem best mooi. :twisted: of die serpentjes van bmw driver

Back