beste elektro vliegtuig

laten we daar dan verder spreken over de bouw van mijn vliegtuig ?
in dit topic mogen nog altijd tips gegeven worden en dergelijke !!

gr.senne

ik ga vastbesloten de minimag kopen !!!
ik had/heb met kerstmis bijeen 260 euro
daarvan gaat 150 naar een ipod en de rest naar de minimag !!
daarbuiten verkoop ik ook nog eens mijn nintendo ds voor 150 euro (met allerlei extra's)

dus dan kom ik uit op 260 euro voor de minimag!!

EN ik heb de ipod er ook nog bij :D

dus het is bijna een droom wat uitkomt

de minimag is (vind ik) het meest geschikt om mee te beginnen vanwege de wielen + hij kan ook nog eens aardig zweven als de motor uitvalt :D

dankje kerstman,dank je :lol:

minimag zweven maak je mij niet wijs, tenminste als je weet wat zweven is, ok hij vliegt zonder motor, maar daalt wel vrij snel, zweven is pas dat je blijft vliegen en op dezelfde hoogte blijft ;)

groeten!

zweven,tjah ik bedoel gewoon zoals de easystar op 2 meter boven de grond de motor uitzetten en rustig zweven tot je bent geland op de grond ;)

easystar zweeft dan wel stukken beter dan de mini hoor ;)

greets!

ben het met samuel eens de easystar heerlijk zweeft, zeker als je lkkr tegen de wind in vliegt doet ie het super.
van de mini zou ik het niet weten nooit gehad en nooit gezien, maar laat het me weten als je hem hebt.

http://www.conrad.nl/goto/?product=226708 Pipertje,zeker leuk ding,alleen de afstandsbediening is van slechte kwaliteit.
Dus daar moet je dan een andere van bij kopen b.v. http://www.conrad.nl/goto/?product=229940 heb je meteen een goede die waarschijnlijk je hele ''modelbouw carriëre'' mee gaat.

Maar, je moet niet met dit vliegtuigje gaan vliegen als je nog niet kan vliegen ! , deze is kwetsbaarder en wendbaarder dan de easystar, welke geen wielen heeft, wat ik juist een voordeel vind, want landen op wielen gaat nog wel eens fout.

kerel die jongen wil maar goede raad geven, dus doe niet alsof het MAAR 3 kanaals is ok?
3 kanaals is goed genoeg voor een beginner zoals jij .... :?

samuel speltdoorn zei:
kerel die jongen wil maar goede raad geven, dus doe niet alsof het MAAR 3 kanaals is ok?
3 kanaals is goed genoeg voor een beginner zoals jij .... :?

compleet met eens...

ben ook begonnen met 3-kanaals(ben nog steeds beginner eigenlijk),heb nu een 4-kanaals maar leer dit met een instructeur dus dat scheelt al veel

je moet niet direct te veel willen he,leer het stap per stap zeker als je het alleen leert,ik raad je een club ten sterkste aan!

Back