M
Mr Dynamite
Guest
oke overtuigt
maar toch vind ik 1/8 het mooiste om me te jumpen

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
je hebt gelijk dat benzine goedkoper is maar als jij een auto van 1000 euro koopt en ik een auto van 400 euro kan ik er 20 keer brandstof voor halen voordat ik aan de duizend euro zit en als jij dan 20 keer brandstof (1liter) is ongeveer is 35 euro plus die duizend is duurder dus het duurt heel landg voor dat die 1000 euro eruit is tegen een niet benzine moter.niet echt hoor,
een big scale gebruikt echte benzine dus dat is veel goedkoper en neem nu vb de Baja 5B ofzo, die heeft 23cc
dat is bijna zoals een quad!! die hebbe power hoor
ze gaan wel over dekop en dat gaan auto's van 1/8 ook wel maar 1/10 gaat sneller overdekop omdat ze gewoon kleiner zijn
Wat over de kop gaan betreft:
De roterende massa maakt enorm veel uit. Mijn Traxxas Revo monstertruck reageert veel gevoeliger op gas/rem correcties als mijn 1/8 buggy.
Je motorvermogen heeft daar direct invloed op. Een krachtige motor heeft je roterende massa sneller op gang dan een minder krachtig motortje.
Wat moet ik mij daarbij voorstellen, het corrigeren in de lucht.
Ik heb eigenlijk alleen ervaring met vliegend spul en als ik mijn heli corrigeer dan reageert deze direct. Zo zal het bij een auto niet zijn maar als de achterwielen te ver doorzakken kun je dit dan corrigeren. Of als je ziet dat zonder correctie de auto recht op z'n neus zal landen kun je dit dan bijsturen? En hoe doe je dit?
Wat over de kop gaan betreft:
De roterende massa maakt enorm veel uit. Mijn Traxxas Revo monstertruck reageert veel gevoeliger op gas/rem correcties als mijn 1/8 buggy.
Je motorvermogen heeft daar direct invloed op. Een krachtige motor heeft je roterende massa sneller op gang dan een minder krachtig motortje.