V
Vampire
Guest
Wat is de beste grootte rc auto???
Ik denk zelf 1/8 maar wat vinden jullie??
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Wat is de beste grootte rc auto???
Licht er aan wat je er mee wilt.
En ook wat je zelf mooi vindt (model ofroad/onroad).
Groot = Big scale (schaal 1:5 / 1:6)
Kijk daarvoor even in het big scale gedeelte van het forum...
ja, maar als je zon grootte auto hebt is dat alleen maar onhandig of heb ik het nu helemaal verkeerd![]()
ja, maar als je zon grootte auto hebt is dat alleen maar onhandig of heb ik het nu helemaal verkeerd![]()
Hoeft niet perse kan juist fijn zijn die grote.
Maar volgens mij zijn die auto's ook veel duurder(correct me if I am wrong)dan een 1:8.![]()
Hoezo onhandig? Als je goed kunt rijden is er niets aan de hand.
Waar hebben we het over? Er zijn genoeg OFFroad 1:8 auto's te vinden die gewoon betaal baar zijn van Carson Spector ofzo. Maar ja wil je een degelijk goede wedstrijdauto OFFroad 1:8 betaal je wat meer.
Wedstrijdmodellen 1:8 onroad daarentegen kosten kaal een stukkie duurder, maar dan heb je ook wat.
Maar snap niet echt waar dit topic heen gaat..
mij lijkt 1/8 toch de beste grote niet te groot makkelijk mee te nemen en niet te duur
omdat ik jullie mening wil weten en wil weten wat beter is
Ja is toch wel verstandigwant het gaat toch om veel geld dus wil je zeker weten dat je iets goeds koopt.
Maar ik zou echt voor de 1:8 gaan
Ik weet niet hoor maar er is geen 'slechte schaal' of 'beste schaal'. En het kiezen van een schaal heeft te maken met je eigen voorkeur... En ik vind dit een beetje een onzin topic...