Nou, ik denk dus dat je tov. die combodeals helemaal niet zoveel gaat besparen, dat is ook de reden dat ik het post.
Zeker wel hezik, zelfs met de hacker die sebart aanraad en een supersimpel esc ben je minder kwijt dan met de combodeal.
H. de Winter, Ik heb goed gezocht, ook voor mezelf ook gedaan en de perfecte hobbycitymotor voor 5s is er niet volgens mij. En je hebt het over een 5s setup..
Ik denk dat 6S dus goedkoper word.
En in dat geval 3W z'n setup,
Hobbycity Online R/C Hobby Store : TGY AerodriveXp SK Series 50-65 380Kv / 1820w $53.19 en 6s 4000 lijkt me zat voor B, C en A.
Ik heb voor mijn 5s accu een himodel motor, 300g 660kv (no way dat die echt 660 is).
Alexzzz, volle tevredenheid is er nooit, ik wil altijd wat anders/nieuws, en er zijn altijd verbeterpunten. En ik vind het gewoon leuk te zoeken naar motoren voor een betere setup.
Ik hoop er ooit nog een zwaardere motor met iets lager kv in te doen, omdat meer propeller volgens mij niet nadelig is bij deze kist.
Power en vliegtijd zijn wel zat, zoals je gister en op de wedstrijd hebt kunnen zien. Alleen de efficiëntie is nergens te bekennen.
Maargoed, er zijn tig andere dingen die veel belangrijker zijn dan een nieuwe motor, nieuwe motor/cockpit-kap, klapprop, en een paar andere vliegtuigen.
Deze scorpion lijkt mij een redelijk perfecte 5s motor.
Scorpion 4025-10 - Scorpion Power System en
vanuit be, 84 inc verzendkosten. Wat deze 5s setup maar iets duurder maakt dan de hobbycity 6s.