Aircraft world geeft in de datasheet min of meer aan dat er gelijk uitziende laders op de markt zijn, MAAR dat de Hyperion lader de allernieuwste software en hardware heeft die uit dezelfde KOREAANSE fabriek komt.
Specifiek voor de Hyperion (wat de multiplex en jamara dus niet hebben):
Geen support meer voor Li-Ion cellen , wat een heel menu scheelt, waardoor de bediening wat eenvoudiger wordt EN je niet per ongeluk Li-Ion kan kiezen terwijl je er Li-po's aan hangt (voltages zijn net even anders)
Extra lange snoeren zodat je de lader NAAST je auto kunt zetten ipv er in.. (Zie ik niet echt als een voordeel.. ik gebruik een voeding, of een aparte loodaccu)
Output laadkabels meegeleverd (aardig, maar die heb ik toch al)
Gelimiteerde voltage bij open cirquit, ter voorkoming van beschadiging van balancers (vind ik wel iets om mee te wegen)
Ze komen dus allemaal uit dezelfde Koreaanse fabriek.. maar welke?? (samsung???)
Groeten,
Marco
Specifiek voor de Hyperion (wat de multiplex en jamara dus niet hebben):
Geen support meer voor Li-Ion cellen , wat een heel menu scheelt, waardoor de bediening wat eenvoudiger wordt EN je niet per ongeluk Li-Ion kan kiezen terwijl je er Li-po's aan hangt (voltages zijn net even anders)
Extra lange snoeren zodat je de lader NAAST je auto kunt zetten ipv er in.. (Zie ik niet echt als een voordeel.. ik gebruik een voeding, of een aparte loodaccu)
Output laadkabels meegeleverd (aardig, maar die heb ik toch al)
Gelimiteerde voltage bij open cirquit, ter voorkoming van beschadiging van balancers (vind ik wel iets om mee te wegen)
Ze komen dus allemaal uit dezelfde Koreaanse fabriek.. maar welke?? (samsung???)
Groeten,
Marco