Beste keuze snellader (Simprop of X-peak) ?

• Topicstarter Topicstarter jos301
  • Startdatum Startdatum
Aircraft world geeft in de datasheet min of meer aan dat er gelijk uitziende laders op de markt zijn, MAAR dat de Hyperion lader de allernieuwste software en hardware heeft die uit dezelfde KOREAANSE fabriek komt.

Specifiek voor de Hyperion (wat de multiplex en jamara dus niet hebben):
Geen support meer voor Li-Ion cellen , wat een heel menu scheelt, waardoor de bediening wat eenvoudiger wordt EN je niet per ongeluk Li-Ion kan kiezen terwijl je er Li-po's aan hangt (voltages zijn net even anders)

Extra lange snoeren zodat je de lader NAAST je auto kunt zetten ipv er in.. (Zie ik niet echt als een voordeel.. ik gebruik een voeding, of een aparte loodaccu)

Output laadkabels meegeleverd (aardig, maar die heb ik toch al)

Gelimiteerde voltage bij open cirquit, ter voorkoming van beschadiging van balancers (vind ik wel iets om mee te wegen)

Ze komen dus allemaal uit dezelfde Koreaanse fabriek.. maar welke?? (samsung???)

Groeten,

Marco

HA!

Zojuist op Ebay een nieuwe Simprop Intelli Speed lader 'gewonnen' voor €57,65, samen met verzendkosten slechts E68,65 :D

Ik ben tevreden, ik was ook aan het bieden op een jamara en multiplex, maar die werden samen met de verzendkosten te duur.

Groeten,

Marco

Ik heb 2 jamara Xpeak3 plusjes. :P Bijde werken uitstekend.

Maar laat t horen hoe je simpropje werkt. :P die schijnen ook van uitstekende kwailteit te zijn.

Ik heb nog zo een Jamara X peak 3 plus cloon gevonden:

de PRO PEAK prodigy van Ripmax:

58_1_b.JPG

Een oude printplaat gebruikt, want maar 10 NiMh cellen en max 3s lipos en max 3A. Wel uit dezelfde koreaanse fabriek :-)

Ebay "aanbieding" (duh!?... te duur..zeker met die mindere specs ):
http://cgi.ebay.nl/ws/eBayISAPI.dll...ssPageName=MERC_VI_RSCC_Pr4_PcY_BID_Stores_IT

Oh,onderaan deze pagina zie ik dat ze ook een prodigy II hebben die qua specs meer op dat jamara ding lijkt, alleen is het kastje nu wel heel anders.. ik laat de ebay aanbieding maar weg, want die slaat nergens op (bijna 80 euro)

0e_1_b.JPG

groeten,

Marco

Back