Bestelling van Tower Hobbies

Status
Niet open voor verdere reacties.
hoelang heb je als verzendtijd opgegeven gekregen?
dit in verband met of ik morgen nog een Piccoz kan kopen van miin zakcentjes of dat ik nog eventjes tot volgende maand wacht :wink:

Omdat ik de servo(s) in de drijvers ga maken heb ik dit ook nodig:

3285_g.jpg

Zijn er meer die ze nodig hebben?
Dan kan ik daar ook meer van bestellen, en dan gelijk meedoen met de rest uit de USA, als dat aangekomen is.

Gr.
Taco.

Inderdaad, daar had ik nog niet aan gedacht, maar eens even gaan kijken.

Goede tip! Maar die van onze fietsen zijn te stug.....

Gr.
Taco.

'T spul is binnen. :D

De amerikanen hebben ons gematst met de verzendkosten , 9 dollar moesten we betalen, 25 staat op de doos, dus daar moest wat bij.

TGP heeft ons wel bij de poot, 23 euro er bij voor BTW en inklaring.

Stuur jullie adressen maar op, dan stuur ik jullie het spul, samen met de kosten.

Gr.
Taco.

zou je niet eerst je centen innen voor je het opstuurt?

anyways, mijn adres staat in PB.

[edit] fotootje van de berg spullen?

vandaag is de postbode langsgeweest met een pakketje maar heeft ons niet thuis getroffen.

ik weet alleen niet of ie van jou komt taco, aangezien zowel bij afzender als bij de plaats van herkomst een symbooltje staat wat nog het meest doet denken aan een 1.

morgen komen ze weer en dan is waarschijnlijk morgenavond of zaterdagavond het geld onderweg :wink:

pakket ontvangen, maar de portokosten stonden niet op mijn pakketje?

mooi spul zit erin, betaling komt morgenavond naar je toe :wink:

op de zegel zit een vaag ( letterlijk) stempeltje, waarschijnlijk was de stempel inkt op.....
hadden berto en ik dezelfde paketgrootte? want dan zal ik eens aan berto vragen hoeveel er bij hem op stond....

Ben net terug van een paar dagen weg en het pakketje zou naar m`n werk worden gestuurd dus ik kan het je maandag pas vertellen :-)

hee taco,

je hebt mijn betaling nog niet ontvangen omdat ik tot 3 keer toe het verkeerde wachtwoord heb ingetypt op mijnpostbank.nl, waardoor mijn account gedisabled is en ik dus een week moet wachten op een nieuw wachtwoord die via de post word toegestuurd, ik zal dus proberen of ik het via de bankrekening van mijn ouders kan regelen :wink:

( even voor het geval dat je je zorgen begint te maken)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back