besturing

• Topicstarter Topicstarter robba34
  • Startdatum Startdatum
R

robba34

Guest
ik wou vanmiddag gaan rijden en merkte dat ik wel kon sturen maar dat gas kon geven of remmen
weten jullie wat dit zou kunnen zijn??

aan een los stekkertje mss :roll:, kijk naar je ontvanger, en kijk of elk conectortje "gevuld" is

groeten thomas

nou dat zal dan wel wille zeggen dat ie geen stroom krijgt meet anders even je draden door.

meten ehh haha ik dacht dat het lampje beteklende dat de batterijen leeg waren dus ik op deze zonnige dag met veel tegenzin naar de AH fietsen batterijen verwisseld en nog steeds gee groen lampje

maar ik moet het dus meten ik heb geen meet apparatuur

ok een vraag. welke servo en ontvanger heb je?

en vertel eens gedetailleert wat er wel gebeurt.

want batterijen kunnen niet leeg zijn als je wel kan sturen maar niet gas geven.

en daarna gedetailleert wast er niet gebeurt.

waarschijnlijk zitten er aan de zijkant van je ontvanger contactjes waar stekkertjes op gaan zitten die goed vast?

hey nelis kun je op de chatroom komen van dit forum of doet hij het niet bij je
dan gaat het ff ietsje sneller

ik heb nog geen java gedownload omdat ik pas mijn hele pc heb leeg gemaakt en nog bezig ben met van alles te downloaden mijn HD was kapot gegaan :oops: .

keyald ik mijn auto aan doet
dan branden er 2 lampjes maar het connectie lampje brand niet
voorzover ik zie zit er niks los(kan aan mij liggen)
ik kan dan wel gewoon sturen
maar gas geven en remmen werkt niet
beetje vaag opzich

en als je nu eens het stekkertje van je gas servo in die van je stuur doet en van je stuur in je gas.(moeten wel de zelfde servo's zijn qua stroom) en kijken of het aan dat contact ligt of aan je servo.

ik heb nu java dus zou nu dus in de chat ruimte kunnen maar msn is miss makkelijker.

ik heb geen msn wegens problemen met mun rapport
ik heb het probleem opgelost
de bedrading was gescheurd
de bedrading was via een gat door het chassis gekomen en was dus versleten doordat het de grond on der het rijden was gekomen

ik heb ze losgeknipt en aanelkaar gedraaid stevige tape als bescherming
en hij doet het weer perfect

allemaal erg bedankt voor de hulp :) :)

(deze topic kan worden gesloten :idea: )

uhm, tape werkt mss wel, maar je kan het toch beter solderen hoor. ten eerste netter, steviger, en beter...

groeten thomas

ok 8)

mooi dat opgelost is maar ik zou toch ff solderen of een nieuw draadje trekken anders zal het denk heel snel los trillen en het zal je maar gebeuren dat ie op topspeed los trilt en je auto blijft op topspeed doorrijden.

hoe trek je een nieuw draadje???
ik heb geen soldeerbout
wel tin:P:P

Back