Betaalbare maar goede accu

Hoi mensen ik ben sinds vandaag eigenaar van een trex 700
En nee ik ga niet meteen vliegen eerst maar eens in de leer gaan aangezien ik alleen maar gevlogen heb met een mcpx.

Wat zijn goede merken accu's die toch een beetje betaalbaar zijn.
6s accu's
En waar verkopen ze die want ik zie zoveel verschillende merken op sites.

HD

Laatst bewerkt door een moderator:
Betaalbaar en goed: Turnigy (nano-tech)

Heb 3S gehad voor heli, en 2S hardcase voor auto nu die nog getest gaan worden. Maar veel mensen die er zeer goed over te spreken zijn. (hobbyking.com)

EDIT:

Check DE warehouse, heb je ze al na een dag binnen (in mijn geval van de hardcase auto accu's dan, om 2 uur besteld in de middag, dag later stond GLS op de stoep)

ook de zes cellen 20c accu's zijn voordelig en goed genoeg om te hoeveren en 8jes, voor het zwaardere werk heb je hogere c waardes nodig zoals 40c. Hierin zit ook het prijsverschil.

De Zippy's zijn ook goede lipo's.
Maar neem liefst een zo hoog mogelijke C-waarde, zodat je lipo's het makkelijker te verduren hebben en dan gaan ze ook een stuk langer meegaan.

Of kijk eens Gens Ace (nog redelijk betaalbaar), hyperion,.. als je echt goede kwaliteit lipo's wilt.

Heb ook de Turnigy accu's zowel voor de 250 450 en de 600
gebruik ze nu 1 ,5 jaar en zijn nog prima. Staan niet bol of zo en ik leg ze eigenlijk altijd geladen weg zodat als ik wil gaan vliegen niet voor het vervelende voorval komt te staan geen volle accu te hebben.
voor de 250 gebruik ik de 3cell 800 mah
20-30C
voor de 450 de 3cell 2200 mah 25-35C
en voor de 600 de 6cell 5000 mah 25-30C

Geen 3D vlieger trouwens.
Jammer dat de Turnigy Nanotech nog niet via duitsland worden geleverd trouwens.

Heb zelf toevallig van de week bij hobbyking(DE) 2 turnigy accu´s besteld voor mijn compass 6hv, 6S 3000 mah 40-50C. voor omgerekend 47 euro per stuk. komt dan nog iets van 5 euro verzendkosten bij en idd de volgende dag in huis. perfect toch!?
en dan te bedenken dat ik 4 jaar terug 60 euro betaalde voor een 3S 2200mah pakketje. moet ik wel zeggen dat ik hobbyking toen nog niet ontdekt had.

Gefeliciteerd ook met je T Rex 700 !,
ik heb groot respect voor mijn 600 Nitro, maar die van jou zal nog een heel stukje meer respect verdienen

Turnigy of Zippy. Doen het beiden bij mij prima..

oke super zat inderdaad te twijfelen tussen die twee merken.

Daarnaast: gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst, Trex 700 is geen kleinigheidje! Houd het veilig en vooral veel plezier er mee!

het is zeker geen kleinigheidje en het moet zeker veilig,maar aangezien ik nog twee hobbys heb wat even gevaarlijk of gevaarlijker is komt dat wel goed.

Gefeliciteerd ook met je T Rex 700 !,
ik heb groot respect voor mijn 600 Nitro, maar die van jou zal nog een heel stukje meer respect verdienen

respect verdient hij zeker, zoveel zelfs dat ik hem nog niet eens aan heb gehad haha alleen even zonder bladen opgetoerd

Het zou mij dus dun door de broek lopen de eerste keer maar inderdaad gefeliciteerd :mrgreen:

het kopt mij nu a dun door de broek bij de gedachte dat ik hem toch een keer omhoog moet krijgen.

ik ga proberen les te nemen in nistelrode.
maar eerst even iemand zoeken in debuurt die de dx8 op zijn duipje kent.
aangezien er nog wat instellingen in moeten.

Als je inderdaad samen met een ervaren iemand dat ding gaat vliegen komt het heus wel goed. Maar tís wel even een hoop geweld :mrgreen:

Meningen over de lipo's zullen er zat zijn. Ik gebruik ze beiden en ze werken gewoon ;)

Als je inderdaad samen met een ervaren iemand dat ding gaat vliegen komt het heus wel goed. Maar tís wel even een hoop geweld :mrgreen:

Meningen over de lipo's zullen er zat zijn. Ik gebruik ze beiden en ze werken gewoon ;)

ik ben nu aan het kijken,de turnigy die ik nu heb izijn 30c,is dat voldoende voor mijn heli.

Volgens mij is 30C prima maar mijn grootste heli is een 500 dus ik laat dat advies liever over aan anderen..

Ja, je zender moet je kennen en ook weten wat da ingestellt is en wat hij uiteindelijk met jou Heli doet ... lat het door iemand demonstrieren ... ik heb een kleine oude T Rex 250 als een soort trainings-heli voor mijn zender, help veel.

zo even 4 accus turnigy 5000
en ander klein spul besteld.
Krimpkous het kost daar niks.
Bij ben van dijk in Uden betaal je gewoon 3,95 per meter.

Back