Betaalbare online winkels uit NL?

Some wil je gewoon snel iets hebben, en dan is winkelen in nederland wel zo handig. Dan kost het uiteraard iets meer, maar de kunst is dan dat het "slechts" dubbel zoveel kost, in plaats van vijf keer over de kop.

Net even gezocht maar niks gevonden op het forum... Online we het een en ander aan winkels, maar bij de meeste is om te beinnen al geen thuiswinkel keurmerk te bekennen.

De grote bekende lijkt hobbyking het NL warenhuis, maar verder?

Wat zijn de beter online model (vlieg) winkels in NL? Ervaringen met eventuele klantenservice?

In Nederland zijn zeker nog betaalbare winkels die er een internetsite bij hebben.
Namen van winkels noemen kun je beter niet doen, winkelbesprekingen zijn niet toegestaan en bovendien doe je zo anderen te kort.
5 keer zo duur ? Dat is beslist niet zo op normale producten. Als je zoekt op modelbouwwinkels kun je de meeste wel vinden.

Grt,

Arnoud.

In mijn ogen is er maar één winkel die perfect opstuurt, zonder onnodige kosten.
Ik bel hem altijd zelf, hoe online bestellen bij hem werkt, weet ik niet, nooit geprobeerd.
Zit in de buurt van de Efteling......:rolleyes:

In mijn ogen is er maar één winkel die perfect opstuurt, zonder onnodige kosten.
Ik bel hem altijd zelf, hoe online bestellen bij hem werkt, weet ik niet, nooit geprobeerd.
Geen idee of dat de winkel is die ik ook meestal gebruik, maar degene die ik bel, heeft geeneens een echte webshop.
Je kan bellen, of een e-mailtje sturen (de beller is sneller) en inderdaad, normale prijzen, geen gezeik, voor vieren gebeld is vrijwel altijd dezelfde dag nog opgestuurd.

Superwinkel, dat...

Hij heeft graag dat je even belt, dat voorkant misverstanden. Daarna stuurt hij het meteen op.
Volgens mij worden er wel adviesprijzen gehanteerd.

Vreemd dat winkels niet besproken mogen worden, reclame maken lijkt me uit den boze, maar ervaringen delen tussen consumenten, ach. Maargoed ik zal eens zoeken, ik kom toch regelmatig in waalwijk.

Als je vaker besteld hebt bij die winkel dan stuurt hij het naar je toe en stopt er een factuur bij in die je daarna kan betalen....... waar zie je dat tegenwoordig nog
MAAK DAAR GEEN MISBRUIK VAN WANT DAN VERNEUK JE HET VOOR EEN ANDER !!

Als je vaker besteld hebt bij die winkel dan stuurt hij het naar je toe en stopt er een factuur bij in die je daarna kan betalen....... waar zie je dat tegenwoordig nog
MAAK DAAR GEEN MISBRUIK VAN WANT DAN VERNEUK JE HET VOOR EEN ANDER !!

Daar kun je geen misbruik van maken, de winkel heeft een goede boekhouder.

Grt,

Arnoud.

Ik weet trouwens nog een goeie winkel, die zit in een stad waar een hele goede voetbal club zit, deze Eindhovense winkel heeft een megagroot assortiment en de eigenaar staat gewoon achter de kassa en is een goeie kerel
Maakt graag een praatje met je en geeft ene goed advies (in geval je dat nodig bent)

Vreemd dat winkels niet besproken mogen worden, reclame maken lijkt me uit den boze, maar ervaringen delen tussen consumenten, ach. Maargoed ik zal eens zoeken, ik kom toch regelmatig in waalwijk.

Ervaringen zijn nogal persoonlijk, en meestal gekleurd.
En op het eind komt dan de aloude wijsheid weer naar boven..
positief wordt 1 maal of helemaal niet gedeeld. Maar iets negatiefs gaat 100x in het rond.
sinds internet, zal 1000x waarschijnlijk dichter bij de waarheid zitten.

Op een forum gaat een winkel zichzelf niet verdedigen.
En als een winkel dat doet, komt dat nooit goed. je beschadigt altijd iemand.

Zodoende is een winkelbespreking niet toegestaan.
Daarbij, als forum proberen we commerciele inmenging (mensen die alleen maar de eigen toko verheerlijken en zo zonder werkelijk een antwoord op de vragen te geven) zo minimaal mogelijk te houden..
Lekker technisch houden.
open en eerlijk.
zonder dat je jezelf af moet vragen of iemand een advies geeft omdat hij er geld voor krijgt, of dat het een echt en eerlijk advies is..

Back