Betekenissen

en als jullie hier nog kijken, wat is jullie advies, ik twijfel tussen deze:

Traxxas jato 3.3
Kyosho inferno neo
Hpi trophy 3.5

ik ben wel een beginner met nitro, maar niet onbekend in de rc wereld, laatste tijd goed gekeken op het forum, alle stickies gelezen enz enz.

is die traxxas echt zo snel als ze zeggen, en als hij dat is, is hij dan niet te gevaarlijk voor een beginner?

Ja de Traxxas is echt zo snel en NEE hij is niet geschikt voor een beginner....
Heb er zelf 1 en het ding is dusdanig snel en aggressief dat het zelfs voor mij een uitdaging is om hem op snelheid in bedwang te houden. Je kan het het beste vergelijken met een Mini cooper waar een flink opgevoerde V8 in is gehangen , de gewichts vs PK verhouding is veeeelllsstttee veel in het voordeel van de PK's...

Uit de lijst zou ik voor de HPI gaan omdat de auto gemoedelijker zal rijden en onderdelen zowat overal wel te krijgen zijn wat het voor een beginner makkelijker maakt de boel te fixen als of beter gezegd wanneer het fout gaat ;)

65 euro: » Savöx SC-1258TG – Digitale Servo 12kg en 0.08 sec/60° Savöx Servos +7 euro verzending.. (is 72 totaal)
56 euro INCL verzending: DS610 Digital Servo [K10425] : HobbyManiac.Com, Proud to be a Maniac!

Zijn nog wel anderen zaken iets goedkoper, maar aligns zijn sowiezo goedkoper dan de savox'. waar je ze ook haalt.

100/72x56=77.8% dus je bent in dit geval 22.2 procent goedkoper uit;)

Weet niet waar jij allemaal gekeken hebt maar de savox haal ik voor 52 inclusief versturen.
Dat is toch goedkoper als bij die maniac toch?

Reageer vrolijk verder

hoort hier eigenlijk niet maarja ik vraag het toch ff

naast dat hij veel te duur is vraag ik me dit af:

kan je met ene traxxas e revo brushless moeiteloos 6s rijden vanaf het moment dat je hem uitpakt? of moet je eerst dingen verstevigen zoals de tandwielen/ophanging?

en kan je die servo's wel d'r uit halen?

Back