Beting/sleephaak

• Topicstarter Topicstarter mennojan
  • Startdatum Startdatum
Er wordt mee gevaren zoals het met een sleper hoort!
Vol aan er aan :!:
Het zijn geen marineschepen, waar maar één keer per jaar volaan mee gedraaid mag worden 8)

Ghehe true true Adam!! :wink:

Ik denk dat ik maar een nieuwe beting ga maken, dek verstevigen en daar de beting op ga bouwen.

Ik dank u allen voor uw antwoord :D

Adam,

Ik denk dat er op de volgende werkschependag een nieuwe test komt zit U sleephaak of beting wel goed vast !!,

wij zullen samen het testteam vormen.......uiteraard is meedoen voor eigen risico 8)

Tom Boere

Nou mijn beting zat met die 2 M 3 boutjes wel goed vast als ik de boot in het water legde kon ik mijn vinger onder de beting doen en met de andere hand bij de boeg pakken en hem zo in het water zetten.

Het gewicht van de boot 15 jaar aan 2 M 3 boutjes en een 3 mm dik dek met alleen een paar grote ringen met vleugelmoeren.

Adam ik ben een Sleepbootman alleen de laatste jaren door andere leden overgehaald om Marine schepen te bouwen.
Je kunt met een Sleepboot mooi ACTS opvoeren met meerdere schepen erbij.

Mijn reactie kwam direct in het begin op het eerste advies wat gegeven werd lees het draadje maar een goed door.

Roel,

Jij staat genoteerd als 3e man, het team is vol !!!!!!! en kom nu maar op met de inschrijvingen, of is het nog iets te vroeg :lol: tenslotte is er nog niet bekend waar we de volgende editie gaan houden van de werkschependag....

Tom Boere

De hoofdprijs is wel bekend: een avondje stappen met het promotieteam :banana:

Ik denk dat er een Parat, een Zeemeeuw of een Smit-LLoyd wint :wink:

Zo is het maar net, ik heb hier nog een Rag Express, die wil der ook nog wel aan trekken, ook staat de RTTom hier nog, tja de hoofdprijs is al bekend, de poedelprijs wordt een tubbetje secondenlijm, om je beting of sleephaak weer vast te zetten :lol: :lol:

Tom Boere
( lid van het betingtestteam )

Back