bevestiging accu op heli

Wil graag van mensen weten hoe ze de accu op de heli bevestigd hebben...Ik heb een KDS 450C. Liefst doe ik het met klitteband. Op deze manier kun je ook nog schuiven met de accu ivm balans. De klitteband op de neus van de heli blijft netjes zitten. Maar ik heb ook een strip klitteband op de accu bevestigd met dubbel zijdige plakband. Deze strip op de accu begeeft het continu. Nog andere mogelijkheden als die dubbelzijdige plakband op de accu? Ik hoor (of ziefotootje) het graag:-D.

Wat bedoel je daar precies mee, heb je een fotootje? Bedoel je anti slipmat op de accu en klitteband op de heli? Begrijp het niet helemaal...

gewoon met CA die band erop plakken. houdt veel beter dan dubbelzijdige... wel wat dikkere CA nemen, anders gaat de lijm teveel in de stof...

Op mijn 450 lijmde ik de klittenband op mijn lipo's er ook op met CA.
Ik heb op mijn Protos ook vanaf het begin wat bandenrubber op de tray gelijmd.
Antislipmat zal nog beter werken inderdaad.
Dan hoef je niets aan je lipo's te doen, je moet wel goede elastieken of o-ringen gebruiken of meerdere klittenband straps om je lipo en frame heen doen.
zolang de lipo op de antislipmat wordt getrokken, kan hij zeker niet schuiven en dus eigenlijk geen kant meer op.

ik gebruik 2 stukjes klittenband met plaklaag. Eerst goed ontvetten en plakken. Zit muurvast. Uiteindelijk nog een zo'n klittenband stripje om het geheel vast te maken.

Merk van het klittenband weet ik niet, komt van het werk.

Wat is overigens 'CA' ?

Van die antislip matjes voor in de auto lijkt me ook een hele goede oplossing.

Werner

ik gebruik 2 stukjes klittenband met plaklaag. Eerst goed ontvetten en plakken. Zit muurvast. Uiteindelijk nog een zo'n klittenband stripje om het geheel vast te maken.

Merk van het klittenband weet ik niet, komt van het werk.

Wat is overigens 'CA' ?

Van die antislip matjes voor in de auto lijkt me ook een hele goede oplossing.

Werner

Ik ben dan wel een leek maar dit vroeg ik mezelf ook af:confused:. CA???

@ Eric, nu weet ik wat er met die anti slipmat bedoelt wordt. Kun je gewoon een lintje om de accu doen en dan kan door de anti slipmat de accu niet meer schuiven;)

Ik heb een antislipmatje met daarom heen een rekbaar klittenbandbandje, heel praktisch en is nog nooit iets mee gebeurd.

Inderdaad, een antislipmatje tussen accu en heli, en dat vastgesnoerd met een klittenbandje. Je moet wel HEEL gek doen wil je dat loskrijgen.

hier ook klitteband aan de heli en accu, en zo;'n hele rol kost een paar euro dus als het eraf gaat plak ik gewoon een nieuw stripje..

ook strap ik de accu's nog vast met zo'n klitterband tyripje

groet

hier ook klitteband aan de heli en accu, en zo;'n hele rol kost een paar euro dus als het eraf gaat plak ik gewoon een nieuw stripje..

ook strap ik de accu's nog vast met zo'n klitterband tyripje

groet

Dit heb ik ook idd. Maar 1 van de 2 rollen is voorbewerkt met lijm. Deze zit op de heli. Probleem is dat de strip op de accu steeds los laat, deze zit vast met dubbelzijdige plakband. Maar vanmiddag ga ik ff secondelijm halen, dan moet het goed vast zitten...;)

Back