bewerken van waterpomp

hallo

nee geen foto's je hebt ze dus niet juist geplaatst
en als ik naar je foto album ga is het een ongeldige link dus er klopt het een en ander niet

gr raf

Ferry,

mooie foto's hoor.
Allemaal wit.
Ben je luchtkastelen aan het bouwen?
Laat je foto's eens zien.

Hein

zou ook maar beginnen met een echte accu te nemen ipv zo'n batterijblok met vreselijk veel contactvlakken die zeker storing gaan geven.

zou ook maar beginnen met een echte accu te nemen ipv zo'n batterijblok met vreselijk veel contactvlakken die zeker storing gaan geven.

de ontvanger heeft op meerdere punten stroom nodig, namelijk om zichzelf te voeden, de accu die erbij zit, wordt alleen gebruikt voor de motor en de stuurservo. ik heb tot nu toe nog geen slechte ervaringen gehad met het batterijblok dus...
het ontvangertje komt uit een boot van nikko(niet lachen:p) en is niet zo heel professioneel, maar net zoals ik zei, eerst ervaring opdoen en als ik dit eerste model varende en duikende heb, en aan het tweede ga beginnen, dan koop ik nog wat meer proffesionele spullen.(ik heb namelijk nog wat liggen maar dat is niet genoeg)

mvg,
Ferry

Ferry,

dit is gevaarlijk om zo te schrijven he,

---------
ik heb tot nu toe nog geen slechte ervaringen gehad met het batterijblok dus...
---------

Je krijgt hier goede raad maar je doet het af of het onzin is wat hier geadviseerd wordt.
Hoeveel duikboten heb je gebouwd.
Je laat wat zien op foto's wat niet slecht voor een hele kleine beginner is.
Maar je reacties zijn of je al 30 jaar duikboten bouwt.
En kopen is makkelijk je moet ook weten wat je er mee kunt en wat het kan.

Hein

hierbij mijn excuses dat ik een beetje te wijs reageer dan, ik zal in het vervolg wat minder wijs doen.

maar er zitten verschillende aansluitingen op het batterijblok die verschillende voltages leveren en dat kan een accu volgens mij niet. dus ik zal dat batterijblok moeten gebruiken.

de andere systemen die ik nog heb liggen hebben maar één -/+ aansluiting dus daar gaat dan gewoon een accu op.

ik denk dat het het handigst is dat ik die tandwielpomp van de firma C van 25 euro maar gewoon ga bestellen en die ga installeren op een ander systeem.

mvg,
Ferry

ik had het er laatst met mijn broer over en ik denk dat ik toch maar een accu'tje installeer van 4,8v(die ook op mijn raceauto'tje zit) zodat een batterijblok niet meer nodig is.
ik ben er nu ook wel achter dat door het ijzer die de batterijen aan elkaar verbind er veel energie verloren gaat.

mvg,
Ferry

Back