bf 109f 1500mm electro schaal

peter,

alle lijnenen moeten perfect aan mekaar sluiten , en elk onderdeel moet een frees toegekend worden , dit geeft wel wat tijd met zich mee

wim

en waar doe je dat mee dan? Als igwe het getekent heeft zit het prima aan elkaar.. bovendien als je bocnc gebruikt kan je een tolerantie waarde opgeven en regelt hij dat zelf..
En waarom moet je in vredesnaam elk onderdeel een frees toekennen. Je heb een plaat van X x X cm van bv 3mm balsa, daar leg je je onderdelen op uit.. dan hoef je maar 1 x een freesje toe te kennen en je ben klaar voor de hele reutemeteut.

klikerdeklik.. en je ben zo klaar..

peter

peter,

ons machiene is een industrieel machien voor trappen , binenndeuren en keukens en kasten uit te frezen , deze programatie is veel ingewikkelder
het enige wat fout is aand e tekeningen van igwe is dat de lijnen geen dikte hebben en dit heb ik wel nodig .

wim

hoe is het afgelopen met dit toestel, heb je het uitgefreest of is dit niet doorgegaan?

ben wel heel benieuwd, heerlijke kist die me109 8)

......ik ga een groter huis kopen.......met een grote garage......en de auto buiten zetten......vervolgens CAD onder de knie krijgen en ALLES bouwen wat zo een beetje in dit draadje genoemd is...super !

Heb er nu al zin in ! :D

Zijn er trouwens forum-leden die, tegen een kleine vergoeding, een CAD willen/kunnen fresen ?

Mooie kist Wimpy !
Zoals Wouter zegt....we wachten met spanning....succes !

Back