Big Airwolf

Tja is carbon, maar hoort gespoten te worden, de echte had geen carbon look, maar was wit met (ik meen ) heel donkerblauw.

Heel mooie romp, hou ons op de hoogte, ben jaloers op je hoor!

Om even te laten zien hoeveel ruimte ik heb in mijn hobbyhok als de staart tegen de romp zit heb ik hem er even tegen aan geplakt
met een stuk plakband.
Dus ik maak eerst alles zoveel mogelijk gereed zonder staart anders heb ik daar al verschillende keren ruzie mee.

DSC00002.JPG

Eerst maar even vlug de piloot tussendoor de rest komt morgen als ik er tijd voor heb.
De achterwand is nog wit maar die krijgt nog een andere kleur.
alex1.JPG

Er zijn al een paar gaatjes zichtbaar van de "klinknagels" :roll:
alex2.JPG

De stoelen staan op een aluminiumplaat, die er ook uit te schroeven is maar daar staan net de stoelen op.
Op de schroefjes dus.
Dus een probleempje, maar die zijn er om opgelost te worden.
De linker stoel ( zonder piloot) zit vast met magneten en kan dus zo verwijderd worden.
Bij de piloot zit er een lange schroef door de stoel met afstandbus zodat de stoel niet in elkaar gedraaid word.
En dat ongeveer in het kruis van de piloot.

alex3.JPG

De piloot heeft wel een paar chirurgische ingrepen gehad om zijn benen op de plek te krijgen.
De bekleding om de servo van het landingsgestel voor zit er inmiddels ook in.

Word weer vervolgt.

Laatst bewerkt:
Hoy john,

Blijkbaar is onze voorzitter net dezelfde aan het bouwen.

Misschien kunnen jullie wel wat tips uitwisselen.
zal hem deze thread doorsturen.

Dit project ziet er gaaf uit. Wil er bijna zelf aan zo iets beginnen.

Heli's zijn mijn verslaving en ik wil zelf ook een Airwolf bouwen, alleen hoe pak ik zoiets aan? Was deze kit compleet met motor? (stomme vraag misschien).

Hou ons inderdaad op de hoogte van je project john. En natuurlijk ook hoe hij vliegt als hij af is.

Als iemand van plan is om zoiets van Vario een keer te gaan bouwen, wil ik je wel een tip geven om minder geld uit te geven.
Stuur dan even een P.B. dat kan je een paar Euronen schelen. :wink:

Thnx voor de goede links en tips.

Denk dat ik toch maar binnenkort ff naar lexmond rijd en daar flink wat informatie in win.

nogmaals bedankt

JohnvanE zei:
Prijs verschil tussen Lexmond en ????? € 99 en dat is dan de start.
Op een Big AirWolf romp.

Ik heb ook zo`n bedrag weten te besparen op een rompset van Vario en toch gewoon bij mijn winkelier gekocht 8) Blijkbaar ligt dat probleem bij Vario zelf :wink:

Hallo

het is bij mij kerst !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Het is zo ver.Ik heb nou ook en Bouwpaket van een Big Airwolf van Vario.
Wat is het mooie dat Carboon.Ik heb er zin in om te bouwen.

Sorry voor mijn Nederlands maar ik ben en exporterte Duitse.

De groetjes uit Varsseveld

Helmut

Hey helmut.

Leuk dat je ook zo'n bouwpakket hebt.
Heb jij hem helemaal compleet dat ook de wapens zeg maar met een druk op de knop werken???

Sterkte met bouwen en vliegen.

groetjes

P.S. Laat ook even weten hoe jou airwolf vliegt.

De ramen.
De ramen zet ik er op deze manier in, en niet zoals sommige het doen buiten op de raamlijst.
Dat zou wel gekund hebben als de ramen vlak waren, maar dat zijn ze niet en ik vind het een raar gezicht als de ramen er zo lomp op komen liggen.
De ramen worden vastgezet met 1,6 mm schroefjes.
DSC00007.JPG

Aan de binnenkant van de deur en binnen in de deurstijl zit een kleine magneet om het rammelen van de deur tegen te gaan.

Laatst bewerkt:
Back