Big Airwolf

Ha die Bart,

Wat een geluk zeg, mijn klanten geven mij nooit wat, maar ze willen wel altijd korting.
Die romp ziet er goed uit.

Ik zou zeggen, ga naast het oevenen met de Raptor zoals Laurens zegt, ook maar vast wat sparen als je het vliegend wilt maken! (je hebt dan nog rond de 3000 nodig)

Veel geluk ermee!
Paolo

Ho ja bijna vergeten, ik heb ff snel wat fotos gemaakt kijk de link:
http://www.putfile.com/pic.php?img=6721373

De airwolf wil ik met turbine maken, ben in duitsland geweest met de Jet Power dagen en daar gesproken met iemand die er een had staan.
Kost wel een beetje maar dat geeft niet, koop wel vaker modelbouw spulletjes :oops:

Die andere " Eurocopter " daar ga ik niets mee doen denk ik dus als iemand hier interesse in heeft dan hoor ik het wel.

En Laurens, Hooveren is best leuk en gaat al goed dus nu ga ik maar eens rond vliegen en een beetje gek doen. ( heb onderdelen zat voor de T-rex :lol: )

Mzzl Ba®t

Dat zal ik doen maar op zijn vroegst wordt dat volgend jaar.
Eerst wil ik een beetje leren heli vliegen met mijn T-rex en Raptor 50
Daarna begin ik pas aan dit project.

Ba®t

Ik kan hooveren en een beetje rond vliegen maar heb een paar keer storing gehad met de T-rex dus ben een beetje voorzichtiger met uitproberen.
Gelukkig is een crash met een T-rex meestal maar 35 euro dus dat maakt niet uit.

Wil eigenlijk een keer een hele dag les vliegen met kabel er tussen.

Heb samen met mijn broer heli's genoeg voor een dag vliegen :oops:

2 x T-rex 450SE
1 x Raptor 50
1 x Raptor 90
1 x Concept 30 ( niet vliegklaar )

Wil hier mee leren vliegen en dan een schaalheli en een 3D om mee door te gaan.

Hmmm filmpjes van me vliegkunsten :)

Nee die heb ik niet maar ik heb net afgesproken om volgende week woensdag te gaan vliegen met iemand die het goed kan en dan zal ik eens een filmpje maken.
Heb jij wel filmpjes?

Ba®t

Het is al weer veel te lang stil?? Ben zelf ook een beetje erg druk met andere dingen maar ben wel benieuwd of de AirWolf al vliegt?

UPDATE GRAAG :)

Mzzl Bart

Back