Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Big Lift Sleep en Huckepack Treffen zondag 21 april 2013 Aeroclub Heemskerk
Gisteravond: telefoontje van Jorn, zijn vader had nog 'een paar tijdschriftjes' liggen die hij wel kwijt wilde, of ik belangstelling had.. Altijd! Blijkt er een ware schatkist aan FMT's aanwezig te zijn!
En wat zag ik bij een van de eerste bladen die ik opende: een Big-Lift met Huckepack, toeval? Neu!
Ik heb morgen vrij gekregen en kan er zeker bij zijn . Eens kijken of mijn Ka-7 zich wil gedragen aan de sleep.
Nog even over het parkeren: dat is langs de smalle weg die direct langs het veld loopt?
Briefing nu definitief om 10 uur? (in de startpost staat briefing 11 uur, in de gemailde brief 10.30, paar posts hiervoor 10 uur)
hallo Fotor
hou het op het vroegge tijdstip volgens mijn gaat het eerste BL om 11.00 de lucht in.
er wordt voor die tijd natuurlijk wel even gesproken wat wel en wat niet mag( vliegen dan he) en dat is logies.
maare kom vroeg neem een stoeltje mee he. wordt gezellig en mooi weer.
stuur anders phil even een PB die kijkt toch vandaag regelmatig op zijn computer of telefoon
gr joop
Ik heb via een app'je op de mobiel er een PDF-scan van gemaakt. Als dit goed genoeg is voor je dan is het mooi, maar als je betere kwaliteit wilt dan moet ik volgende week even op het werk scannen! Ik lees het wel.
Word lekker weer morgen.... de Flipper en de Spirit 2000 staan klaar... Morgen weer op je huckepack Phil... vorige keer ging dat perfect. Zal morgen heel veel foto's gaan maken.. Mis. kan ik een leuk artikel schrijven op mijn website. Beetje reclame maken voor mijn clubje moet toch kunnen.... Tot morgen allemaal..