Big Scale 'Airwolf' Helicopter DEEL 2

• Topicstarter Topicstarter JD music
  • Startdatum Startdatum
op www.ebay.de staat bij zoeken naar AIRWOLF vaak een cd met foto's en soms ook boeken voor de modelbouwer te koop, is dat iets misschien?

bij vario kun je ook foto's van het origineel krijgen om detaillering in je model te brengen....

Hoi,

Vond nog een foto van de Airwolf. helicopter en mechaniek komen van XXL-Helicopter.

DSCF2434.jpg

Het blijft toch wel errug mooi....

Grtz Heliman (peter)

Hoi,

Dit is niet de zelfde airwolf. De Vario Big-Airwolf is een erg mooie heli. Maar de Airwolf van XXL is bijna twee maal zo groot. Deze airwolf is redelijk makelijk te vervoeren, de staart kan eraf, en is dan te vervoeren in een station wagon. Mits hij voldoende hoog is.

In deze airwolf zit ook een "zwei-welle turbine" zoiets als het plaatje beneden (niet dezelfde)

6797gr.jpg

Deze levert 6Kw oftewel 8 PK, en dat is erg veel.

Grtz Peter

Oke dan, maar dat is dan echt groot die xxl met 2 turbines.
Dan past die net in mijn hobbykamer :lol:
die is ongeveer 3 meter lang.
En een mooi systeem met de demontabele staart.

Maar hij is echt mooi :worship:

mvg

johan

Hoi Johan,

Je kan beter zeggen ze passen net in mijn woonkamer. Mijn woonkamer is 11 meter lang (niet de helicopter... :lol: ), en het is dan wel geen Airwolf, maar toch.......... :roll:

IMG_0394.jpg

Het past maar net hoor....

Grtz HM(peter)

die jongen is groot genoeg om de kat een reisje mee te laten vliegen ;-)

Is dit die Soelner??? dan wel effe parachute aan de kat binden... tja je weet maar nooit he

Hoi,

De laaste keer toen ik boe riep sprong de kat 1.35 meter hoog.....
Of bedoel je de helicopter.

En ja dat is inderdaad de Soelner...... :oops:
Deze heli weegt, schrik niet, zonder ook maar iets erin 9 kilo. Als alles erin gepropt zit zit ik op 23 kilo. Dus dan mag er maar twee liter brandstof in anders is het geen model meer maar een luchtvaartuig volgens de wet.

Grtz HM (peter)

Hoi,

Oh ja BTW:
Hij heeft mij beloofd dat zijn site weer online zal zijn op 01.10.2005
Ik ben razend benieuwd...

Je zal toch zeggen dat die datum een paar dagen geleden geweest is. Helaas is de site van XXL nog niet online......scheisse!!!

Grtzz

Hoi,

Voor de liefhebbers. Eindelijk....de site van XXL is weer online.

Grtz Peter

eurocopter ec145

Hoi
ik ben net begonnen aan een eurocopter ce145 medstar/police maar ik kwam er achter dat er een velletje uit het bouwboekje onbreekt kan iemand die deze helikopter heeft foto's van het bouwboekje maken en die foto's sturen????:):)

Back