big scale hawk

Hoi Wim,

Wat is het toch een joekel van een kist, erg mooi....:D

Wim wat is dat groene aan de binnen kant,.. Hardschuim?...:confused:

hey mac,

dat groene is de glasvezel mat , hardschuim zit er zeker niet in.

de neus terug losgeschroefd en succesvol kunnen afnemen

het ronde gat gemaakt

dan beginnen we aan de speedbrake

de gehele speedbrake uitgefreesd , nu alles mooi bijvijlen en passend maken ,

hier zal wel nog wat werk insteken

gtjs
wim

na nog wat bijgevijld te hebben aan de speedbrake , moet nog wel wat aan gevijld wirden

toch eventjes eens iets anders gedaan en toch gekozen voor het neuswiel

Het lijkt er wel voor gemaakt ;)
Leuk te zien dat het goed vooruit gaat.
ps het is wel redelijk stil rond de corsair , daar nog iets nieuws ??

het grotere werk is begonnen , de neuswieldeuren, hier gaat zeker een week tot 2 weken werk aan zijn.

eerst het geheel in twee frezen , dit moet bijna perfect zijn anders is er teveel speling tss de twee helften

dan de scharnierpunten uitfrezen en lijmen , hier toch al 1

De bouw gaat precies goed vooruit he wim . ik zou zeggen doe zo verder en wie weet krijg ik hem deze zomer te zien op het plein .

hoi jona,

ik wou dat ik jou kon geloven maar helaas zal hij pas als het zo blijft doorgaan te zien zijn begin volgend jaar er is nog veel werk aan de winkel omdat alles toch bijna perfect zou moeten zijn en dan steek je der toch maar beter wat meer tijd in he, het zou zonden zijn om zo een kist rap rap klaar te maken .

gtjs
wim

toch maar weer eens aan begonnen:-)

de scharnieren in de neuswieldeuren vastgelijmd en aan het gehele systeem bevestigd ongeveer , nu het hele zootje in de kist op zijn plaats krijgen dit gaat een zenuwslopend gedeeldte worden grrrr :-)

hoi gerald ,

idd niets voor niets das waar nu een beetje vloeken maar achteraf is het dan ook weer goed genieten :-)

gtjs
wim

kwam ik even op een idee dat ik een paar schaalopties heb aangeschaft waaronder in de neus zowel rechts als links een toezichtluik , nu ik dit heb opengemaakt kan ik natuurlijk veel makelijker aan het systeem om de neuswieldeuren vast te lijmen en uit te lijnen :-)

gtjs
wim

Wim, hier een foto om u nog wat moed te geven. Prachtig toestel!

1245402051.jpg

hoi sven,

idd zeer prachtig he

peter

de hawk zou toch wat gemakelijker te vliegen zijn dan de f16 daarom eerst deze ik zal nu maar eens stillekes aan verder aan werken anders geraak hij nooit af:-)

gtjs
wim

Back