Bertus Vriend van modelbouwforum.nl Forum veteraan 9 jun 2009 #21 Oke ik heb de kisten op de foto ook gezien. Ik wil ook wel weer eens komen maar ik heb niets groots meer. Maar het was altijd wel erg gezellig.
Oke ik heb de kisten op de foto ook gezien. Ik wil ook wel weer eens komen maar ik heb niets groots meer. Maar het was altijd wel erg gezellig.
raymon Forum veteraan 9 jun 2009 #22 Bertus je bent altijd welkom kijken is toch ook gezellig? ik vond het in iedergeval super gezellig!!!
Bertus je bent altijd welkom kijken is toch ook gezellig? ik vond het in iedergeval super gezellig!!!
Han Veldhuis 10 jun 2009 #23 @Erik, weet je zeker dat die plaatjes van 2009 zijn ?? super mooie plaatjes
ErikvanderKooij 10 jun 2009 #24 @han, ja ik vond deze kleuren beter bij de leeftijd van die kisten passen. Net echt toch ;-)
MadDuc 16 jun 2009 #25 Ik ben vrijdag aan het einde van de middag even geweest, door het slechte weer maar 1 filmpje gemaakt, maar hierbij dan alsnog online. BIGGS Treffen Nijverdal on Vimeo Groeten, Johan
Ik ben vrijdag aan het einde van de middag even geweest, door het slechte weer maar 1 filmpje gemaakt, maar hierbij dan alsnog online. BIGGS Treffen Nijverdal on Vimeo Groeten, Johan
raymon Forum veteraan 22 jun 2009 #26 als er mensen fotos van mn husky hebben mogen ze die wel mailen op ware groten, pb me maar voor het adres. Thanx
als er mensen fotos van mn husky hebben mogen ze die wel mailen op ware groten, pb me maar voor het adres. Thanx