Bijna 1 miljoen posts!

• Topicstarter Topicstarter Botter
  • Startdatum Startdatum
B

Botter

Guest
Net keek ik.. er zijn op dit moment 999.061 berichten.. Dus waarschijnlijk halen we dit weekend een miljoen berichten?:D Hoe gaan we dit vieren.. De gene die de miljoenste post plaatst geeft een rondje ? :P Maar toch wel een mijlpaal voor Robert dacht ik zo.. een miljoen..

na elke 3 maanden verdwijnen de posts daar ja, maar 9600 stucks in 5 min :P??? (is de grote mbf berg verdwenen?)

Weet dan niet waar jij kijkt Cheeta.. 2 minuten geleden:

berichtentussenstandsr9.jpg

rechts in de sidebar kijk ik.

Hmm robert? uitleg :P??????????????? Er wordt een schaduw boekhouding gevoerd hier :P

Je hebt gelijk.. alleen het ledenaantal klopt:P Wordt er daar soms een gedeelte van het forum niet mee gerekend ofzo? Het nieuwe helikopter gedeelte misschein ofzo? Zeg maar zo wat..

ik vermoed dat de stats onderaan de pagina niet letten op verwijderde posts, alle posts in het cafe van 3 maanden en ouder worden verwijderd.

we zijn der bijna! maar nog niet helemaal, k*tje kaal

*volgens mij is de bezem bezig zie het aantal achteruit lopen :P?

Laatst bewerkt:
Even een verklaring ;-) Ik wil het miljoen een beetje plannen ;-) Wij zijn namelijk met een leuke actie bezig omtrend de viering van de "Miljoenste posting". Inderdaad worden met name de te koop forums met enige regelmaat opgeschoond. Eigenlijk blijven de advertentie's daar maximaal 3 maanden staan, echter nu is er wat achterstallig daar ;-)

Er staat dus wat leuks te gebeuren te vergelijken met de oudjaarsloterij van 2006.

Robert. (nu weer naar de formule1 van singapore...)

ahh er is bedrog in het spel :P ik snapte er al geen hout van! zie het aantal alleen maar achteruit rennen? :P

zat al af te tellen, maar het werd steeds meer optellen...

emil wat valt onder echt modelbouw gerichte posts? is nogal breed en wazig begrip he ;).

het non modelbouwcafe valt reuze mee.

Back