Binnen baan

Bart, rustig aan....
eerst beginnen met 1 volzin, dan 2, maar zeker geen 3 achter elkaar.:cool:
Voordat je het weet begrijpen we je niet meer.

Da's Bart weer, die wil eerst antwoord, en vervolgens niet meer betalen natuurlijk!....

Nee nee, zo werkt het niet. :p

Balen, je hebt me door!

Bart, rustig aan....
eerst beginnen met 1 volzin, dan 2, maar zeker geen 3 achter elkaar.:cool:
Voordat je het weet begrijpen we je niet meer.

BARTMAN:zon:Geen paniek Geen Paniek
www.rcrace.nl en je komt alles te weten!!:banana:

Mario! :zon:
Ik heb op die site gekeken en ik vind het niet al te duidelijk. Zelfs nog onduidelijker dan mijn mooie zinnen!

Dus bij deze zal ik mijn vragen nogmaals, maar dan in hapklare brokken voor Roy, serveren:

-Is er op vrijdag een complete wedstrijd?
-Is er op zaterdag een complete wedstrijd?
-Worden per klasse de racing heats los verreden van de bashing heats?
-Heb ik twee keer zoveel rijtijd als ik me voor beide klasses inschrijf?
-Kan ik voor 10,50 met mijn 1/10 on-road racen en bashen op de vrijdag?
-Kan ik voor 16,50 met mijn 1/10 on-road én mijn 1/10 off-road racen en bashen op vrijdag?

En dan nog wat bonus vragen:
-Welke technisch reglementen gaan er gelden?
-Welk wedstrijdformat wordt er gehanteerd? (Type kwalificaties, ABC of kerstboom finales)

Voor mij gelden er dezelfde vragen, het is allemaal erg onduidelijk.

Voordat ik helemaal die kant op rij wil ik toch wel wat meer van de baan weten, de layout.
Heeft de baan een beetje grip, aangezien het in een motorcross hal of iets dergelijks is?. Zou een beetje jammer zijn als je daar aankomt en de baan is zo slecht dat je amper een fatsoenlijke ronde kan rijden met je wedstrijdauto. ;)

Het meest grappige is dat er wel reclame wordt gemaakt met onze snelle 1:8 auto's maar blijkbaar niets officieel geregeld is en men het maar afwacht wat er komt.

Een dagindeling en inderdaad uitleg over de wedstrijdopzet is ver te zoeken en vrees ik dat het niets anders is dan je auto tussen de rest neerplempen en rijden.

Lag in mijn inbox:

Over iets meer dan een week is de Super Indoor. Door enkele leden van dit forum is de vraag gesteld of we ook een RCrace cup of HBC rijden.

Zo wie zo kan er gereden worden. Want er zijn klassen daarvoor. Maar we kunnen verder gaan.

Op het forum onder Super Indoor kan je aangeven of je mee wilt doen aan de volgende races/heats:
- E-cup race
- 2WD buggy race
- Baja Offroad race
- Baja Onroad race

Dus, wil je dat, meld dit op het forum.

RCrace.

en op de site staat:
...Er word gereden op asfalt met diverse verplaatsbare jumps. Zo maken we van een offroad een onroadbaan in minuten. Daardoor kan alles rijden van 1:10 tot 1:5. Er zullen heat indelingen en rijtijden zijn, zodat alles soepel kan verlopen...

oke zover ik weet! rijden we niet door elkaar heen!!!
dus geen on-road en off-road door elkaar!
en zelfs geen 1:10/1:8/1:5/1:6 door elkaar
jaaaaa klopt allemaal apart dus DE KLOK word gehanteerd!!
het zijn twee hallen in hal1 de super cross en in hal2 de rc auto's
de bewuste hal waar de RC-auto's rijden!! heeft een oppervlakte 1600 vierkante meter
ohja het is allemaal!!!! ASFALT!!!!!
het on-road circuit word om de zoveel tijd met een paar schansen verbouwd tot bashing citcuit :tank: effe lekker bashen schansen eraf
gummen maar weer met je on-road
er word volgens mij geen officele wedstrijd gehouden!!
in de zelfde HAL 1600 vierkante meter is de mogelijkheid om je tentje op te blazen of caravan neer teknallen!!:snipersmile:
oja de prijs?? lijkt mij aangezien het een leuk en ongedwongen weekeind moet worden!!:music::celebrate: per dag is ongeacht wat je allemaal wil rijden??????? maar dat weet ik niet zeker hoor?:snipersmile:me niet neer!!
WAT IK WEL WEET!!!!! en nu even allemaal opletten ja!!!!!!!!!
als dit nu een goed weekend word zoals genoeg intresse van rijders! de hal is goed het asfalt is goed enz enz ja blijf opletten!!!:rolleyes::sleeping: dan kan het wel eens zijn dat er volgendjaar dus wel een ECHTE indoor WEDSTRIJD word georganiseerd:thumbsup::thumbsup:

oja TIPPIE van mij!! 900meter verder is een v/dValk hotel
1 nacht een 3persoon's kamer voor 129,euro inclusief onbijt!!!!!!!
kortom per man 40,euro inclusief onbijt

En de MAC zit er ook naast voor een snelle snack.. ;)
En 's avonds hoef je je ook niet te vervelen, in het zelfde complex kun je ook bowlen en naar de bios.
Ook is er een Kartbaan, of die open is weet ik niet.

Ik kom ook wel even kijken denk ik, is voor mij toch in de buurt.
Jammer dat ik geen auto heb om mee te rijden.

Weinig nomac rijders vind ik van de 1:8 en 1:10

nou het is van 11:00 tot23:00 dus vervelen doe ik me niet hoor:cool:

nee arie al die 1:10 nomac rijders zitten nog op hun standard motor
te wachten:showass:

Tja, ik denk dat veel rijders gewoon nog met veel vragen zitten.
Als ik bijvoorbeeld al lees dat er af en toe schansen op de onroad baan staan dan denk ik niet dat je daar qua grip lekker rond kan rijden met je wedstrijdauto.
Wil je een beetje grip hebben zal de baan denk ik moeten worden behandeld met suikerwater of andere grip verhogende middelen.
Verder bereidt de wedstrijdrijder zich er niet op voor om in de winter te kunnen rijden, ik heb bijvoorbeeld voor de winterstop nog twee dagen al mijn brandstof en banden op staan rijden en heb dus geen banden en brandstof meer.

Wanneer dit voor komend jaar al gedurende het seizoen bekend wordt gemaakt en er gelijk details bekend zijn zoals een baan layout, staat van de baan etc. dan kan je een hoge opkomst verwachten.
Vanaf Januari wordt het toch zwaar voor ons nitro verslaafden. :D

Aangezien de 1/8 lekker vol zit zelfs met een promo, dan zit de hal vol met de 100 rijders 1/8 toch. Ik heb mijn spullen nog niet binnen inderdaad.
Ben ook lekker indoor aan het rijden. Maar jongens veel plezier gewenst hoor, lijkt mij wel lekker, weer even gas geven.

Hou er ook rekening mee dat veel club en NOMAC rijders niet op de hoogte zijn van dit gebeuren als ook niet veel zin hebben om een vuile vloer aan hun auto te zuigen. Er zijn genoeg mensen met indoor ervaring die niet voor dit lolletje (en dat is dit) hun bed uit komen.

Ik kom wel kijken maar niet rijden, ben op dit moment ook druk bezig mijn auto te herbouwen.

Back