Binnen versus buitenlopers.

Hoeft niet bij montage achter motorspant, in het tankcompartiment. Zie de plaatjes bij mijn eerdere bericht.

Tot nu toe zat elke as vast van de motors die ik gekocht heb.
Jouw plaatjes zijn 10 jaar oud ,ondertussen zijn ze om meer als de helft lichter geworden en ook de lagers zijn niet meer verstopt.;)

En de lagers zitten vaak losser op buitenmantel als de as in de binnenmantel .
En dan gaan je lagers schuiven .

As hoort dus vast.

Mvg Johan
 
Regelmatig neerstorten is een keuze. Is niet nodig maar tegenwoordig lijkt men zowel bij vliegtuigen als heli's te denken dat het erbij hoort. NOT, hoeft niet acceptabel te zijn.

Helemaal mee eens, bij mij is dat geen criterium, de crashbestendigheid want ik neem het vliegen zo serieus dat vliegtuigen bij mij meer slijten van transport, slijtage componenten of andere stommiteiten dan het vliegen zelf. Even afkloppen natuurlijk ;)....

Maar ieder zijn ding, je kunt ook elke week weer een nieuw vliegtuig nemen en als die te pletter is gevlogen weer een andere...
 
Back
Top