Binnenin het vliegtuig.

Hallo,

Ik heb nu 2 vliegtuigen.
Een robbe charter( oude) en een easy glider.

Nu zitten er in beide geen accu's..
En van de charter zijn de draden kapot en de gloeispiraal.
Waarschijnlijk moet er ook een nieuw tankje in de charter. Js zeer oud en vies.

Heeft iemand van jullie tips welke en waar ik dit kan kopen? Of heeft jemand dit te koop?

Groeten,
Jasper

Laatst bewerkt door een moderator:
Het is misschien wel afgezaagd Jasper maar je kan het beste naar de dichtstbijzijnde vliegclub gaan. Daar zijn gelijkgestemde mensen bij elkaar die je ongetwijfeld heel goed kunnen en willen helpen. Daarbij denk ik vooral ook aan het leren vliegen want dat is niet zo makkelijk als vele denken.
Het is niet dat we je niet willen helpen maar bij dit soort zaken is "schriftelijk" helpen vrij lastig. Als je met je spullen naar een club gaat kunnen de mensen daar zien wat er precies aan de hand is en je gerichte adviezen en antwoorden op je vragen geven. Het is dat Tubbergen aan de andere kant van het land ligt anders was je van harte welkom bij ons op de club en zou ik je graag helpen.
Zoek je een club bij jou in de buurt kijk dan HIER eens. Verder zullen op het internet nog veel meer clubs te vinden zijn.

Laatst bewerkt:
Beste heren,

Jasper is al bij ons geweest, (Ikarus Tubbergen) en heeft ook al gevlogen.
Ik denk dat hij zich nu een beetje aan het oriënteren is en heeft daarbij natuurlijk allerhande vragen.

Hij gaat ook wel lessen bij ons maar gezien het pokkeweer buiten zal daar zeker dit weekend en ook nog begin volgende week helaas niets van komen.
De EG heeft hij op ons advies gekocht en zogauw hij een zender heeft dan gaat hij de lucht in. Accu's hebben wij dan wel voldoende bij ons..
De Charter heb ik gezien en deze vergt nogal wat aandacht. Zal zeker de eerste tijd niet de lucht in komen....

En ehhh Jasper.... Je mag mij ook bellen met dit soort vragen die je nu hier steld. Als het goed is dan heb ik je mijn nummer toch gegeven ??

Fijne moederdag verder en groeten,

Paul.

Back