Binnenvaartvloot 1:50

beetje dolle moet wel kunnen op zijn tijd ,

maar nu wel weer on-topic jongens!!

hier nog even de voorbeelden waar over ik het had
dit zijn de Fighter, Deo volente , Deo gratias en de Leendert sr

en hebben dus een doorlopende brug , het nadeel vind ik dat het een stuk hoger lijkt maar het straal wel weer iets moois uit ,

Uploaded with ImageShack.us

dit zijn de schepen Elunda , Innovation, Amethyst en Marla duo
schepen zonder brug voordeel is dat je meer ruimte heb op het roef dek en het geheel niet al te hoog lijkt!

gr lars.

Een mooie stakke boot!!:)

Ik vind een beetje rond wel mooi voor de brug...

Niet zo saai recht... Meer zo beetje met die links boven aan.

Succes met je brug en ja keuzes zijn moeilijk voornamelijk de kleuren:rolleyes:

Zow,

Kijk een week niet op internet (lagen in Belgie) en dat ziet er toch echt mooi uit.
Hoe heb je het anker gemaakt?

Wat je brug betreft. Zou hem houden als je nu heb, lijkt je schip wat breder. Wel is het misschien mooi om een t stuurhut te maken bij die brug. Die van de Fighter is ook een mooie hut. Maar de Deo Gratias ook.
Het lijkt allemaal op elkaar maar geen een is dezelfde.

ja dat heb je wellis hea:D
maar dit lange weekend even niet :oops: , ik zit zelf ook aanboord.

de stuurhuizen zijn inderdaad ook allemaal anders maar het ging even om een idee te geven over de stuurhuizen met of zonder brug.

het anker is een anker van de Politie boten van de bouwpakketen ik zoek er eigenlijk nog 2 voor op de kop van me bak en anders doe ik wel een poging om hem na te maken van ABS ;)

groetjess

Dankje voor het antwoord, vond de vorm namelijk wel erg mooi. Klopt meer met de werkelijke als die dingen die ik er nu op heb.

Je gaat toch niet ten anker, dus ze hoeven ook geen gewicht te hebben.

Ik zit nog wel te denken aan een echt werkende sputpaal maarja aan de andere kant, waar heb je er wat aan hooguit in een bassin. Maar dat is niet zo heel leuk varen.

Om nog een keer terug te komen op de stuurhut.
Ik vindt een hut zonder brug niet mooi, maak er dan nog van die zij vleugels aan. Niet omdat ik dat heb maar heb altijd het idee als ik er een zie die dat niet heb of die wat mist. Bij een tanker vindt ik het weer anders (komt misschien omdat je het daar veel meer zit). Maar das mijn mening.

de bouw is weer hervat na 1 weekje rust,

de bak is er nu ook bij betrokken en het volledige ruim zit er zo goed als in,
deproefvaart van het schip is ook geweest en op en paarkleine lekkageplekjes werkt alles zoals het hoort. vanavond zal ik er weer wat foto's op gooie hoe het er nu voor staat!:)

zo hier dan de foto's iets later dan geplant maar der kwam wat tussen,

zoals jullie zien zit mijn ruim van me bak er zogoed als in de ruim schotten heb ik ook alleen daar heb ik geen foto van .

ik had bijna de hele tuin nodig om hem op de foto te krijgen!

ik ben ook aan de bak van de stuurhut begonnen de draden voor de lichten aan de onderkant heb ik ook vast klaar gemaakt nou is het alleen nog even alles aflakken en dan kan ik alles aan sluiten en verder afwerken en aan de bovenbouw beginnen van de stuurhut,

zo dat was hem dan weer !

Back