Beste mensen, Ik ben er een hele tijd uit geweest om verschillende redenen. Nu wil ik opnieuw een start maken met mijn Bischmark van Hachette. In een eerder forum dat ik nergens meer terug kan vinden en de link ook niet meer van werkt meen ik gelezen te hebben dat voor deze grote Bischmark (125 cm lang) een kunststof romp beschikbaar zou zijn? Is er iemand die hier toevallig iets meer over weet en waar ik deze kan bestellen, als hij echt bestaat? B.v.d. Cor
Is dit iets? Gr. Klaas. https://www.faber-modellbau.de/katalog/artikelinfo/6579/bismarck-schlachtschiff-_l-125-cm
Excuses Klaas voor de late reactie, zijn druk wegens emigratie. Dit is niet precies wat ik bedoel. Ik heb het complete set om te bouwen maar wil de houten romp vervangen door een kunststof en ik dacht deze ooit in het forum voorbij hebben zien komen.
Als je er een varend model van wilt maken, is een dun glasweefseltje met epoxy om de houten romp ook voldoende om de boel waterdicht te maken, daarvoor heb je geen kunststof romp nodig. Als het er om gaat om sneller te kunnen bouwen, dan is het nog maar de vraag, of dat met een kunststof romp, die niet specifiek voor de Hachette kit is gemaakt, daadwerkelijk het geval zal zijn... Groeten, Jan.