BK F3K Baulers 10/10/10

voorlopig voorspellen ze een verschrikkelijke herfstdag, maar ik ga probere te kome.... al heb ik de laatste weken geen zin meer in het DLGen..
mede door het feit dat ik al enkele weken ziek ben.

voorlopig voorspellen ze een verschrikkelijke herfstdag,

Windkrachie 4 en 13 graden, wat zeur je nou? Volgens mij ben je ziek van Herentals:D:D

Gewoon 's ochtends in de auto, vriendin mee, wordt het toch nog gezellig.

Nog 6 dagen om beter te worden en de weersvoorspellingen te beïnvloeden

See you

Loet

Dank je wel, die pessimistische Firefox309 verslaat zichzelf:D
Extra opletten voor de toekomstig wereldkampioen F3K Y. de Vriendt dus.
Loet

Hoi Loet,

Dat je een kenner bent, dat wist ik al. Maar dat je ook in de toekomst kunt lezen is voor mij goed nieuws : toekomstig WK F3K :p Whooaaa ! ! !

Eigenlijk is het vanzelfsprekend : met de V4 en de FW5-2 wordt ik sowieso onverslaanbaar. Intussen probeer ik om in Baulers lekker jouw kousen af te vliegen met een FW4 :2gunfire:

Wat er met onze Vuurvos gaande is weet ik niet : 3 BF en 15°C is toch veel beter dan 5 BF en 3°C ?

En Bas : geen nood = je kan meevliegen bij de "senioren". Dan zijn we met twee in die klasse :banana:

Groetjes vanuit Lyon (up to my ass in French alligators)

Yves

Yves,

hopeloos uitgangspunt. Het beste resultaat dat ik dan kan halen is 1 na laatste.

Bas

Maar neen Bas, maak je toch aub geen zorgen : als je naar Baulers komt laat ik je "winnen" makker (voorlaatste dus).

Trouwens tegen de vurige vos met zijn Flow maken we überhaupt geen schijn van kans (de vos grijpt nu naar het Duits/Nederlands woordenboek)

Laat ons maar hopen dat Peter Aanen niet komt, anders pikt hij nog onze senior topgun plaatsen.:sniper:

Loet zal waarschijnlijk weer eens genadeloos toeslaan, maar ja zonder slag of stoot zal het ook niet gaan, of ? Gezien zijn hoge leeftijd, mogen we niet te hoog starten. Bas, dit is voor jou toch helemaal geen probleem ?

En met al dit oeverloos gebabbel (copyright Frans Bal), zitten we noch altijd on topic :rolling: Verbazend is het niet ?

Cheers,

Yves

Trouwens tegen de vurige vos met zijn Flow maken we überhaupt geen schijn van kans (de vos grijpt nu naar het Duits/Nederlands woordenboek)

Yves

dat versta ik maar al te goed.
waar ik van kom word dat dagelijk gebruikt...

@loet... als yves kampioen word, dan is het inderdaad met de flow...
en wat die zotte clown kan met de flow, dat moet ik zeker ook kunnen...

(kan dat theoretisch? 2 kampioenen? :p)

ik was de hele waslijst van berichten aan het lezen, en kheb hier hardop zitten lachen.
de spanning word blijkbaar geuit in flauwe humor ;)

ze zijn blijkbaar bang van de Flow'ers Yves ;)(piloten die met de flow vliegen onder invloed van spacecake!)

Windkrachie 4 en 13 graden, wat zeur je nou? Volgens mij ben je ziek van Herentals:D:D

Gewoon 's ochtends in de auto, vriendin mee, wordt het toch nog gezellig.

Nog 6 dagen om beter te worden en de weersvoorspellingen te beïnvloeden

See you

Loet

Het weer is beter aan het worden. Zon, 1 graad meer dan 2 dagen geleden. Misschien hopen op iets minder wind.

Windfinder - Wind & weather forecast Brussels Airport

Nu moet jij nog beter worden Didier

Het weer is beter aan het worden.
Nu moet jij nog beter worden Didier

Nog beter ? Vandaag in Lyon 23°, no wind, plenty of thermals - so what ?

En Didier : die kan toch niet beter worden, want hij is alreeds perfekt zoals de laminaire stroming rond zijn Flow profiel. No need for turbulators, things can only get worse :sniper:

Yves

@yves haha, vervlogen hoop ;)

ik weet zelfs niet of ik kom :) de wind komt uit het oosten... het kan zijn dat als het hard waait ik naar de helling in duitsland rijd :)

ligt de wind onder 3bft, dan kom ik wel.

voorlopig voordeel voor de helling ;)

@yves haha, vervlogen hoop ;)

ik weet zelfs niet of ik kom :) de wind komt uit het oosten... het kan zijn dat als het hard waait ik naar de helling in duitsland rijd :)

ligt de wind onder 3bft, dan kom ik wel.

voorlopig voordeel voor de helling ;)

Wil je je niet selecteren voor de Belgische ploeg voor de WK volgend jaar?

Back