Black Horse Gilmore Red Lion + Seidel st-7-70 radial

7,5kg droog en 8,5 nat. Toestel vliegt heel goedmoedig en kiept niet af. Wel met wat gas er op landen want zodra je het gas dicht trekt is het net of je een anker uitgooit en vertraagt het toestel heel snel.

Ik denk het eerlijk gezegd dit jaar niet meer. Vrouw is hoog zwanger nog een paar weken vakantie tussendoor dus dat word pas weer volgend jaar.

Trekkracht weet ik zo niet. Maar ik kan nu wel merken dat de motor begint in te lopen. Toen de motor net nieuw was, voelde ik bijna geen compressie. Nu begint de motor steeds meer compressie te krijgen.

Ik denk dat ik het er maar op ga wagen. staat momenteel in de winkel te koop voor 240euro.

wel zie ik op de meeste filmpjes dat hij een lange piste nodig heeft om te landen... hoe zit dat met het landen en het landingsgestel?
Ik ga beginnen met de mvvs 40cc met standaard pot. voldoet dit niet heb ik nog een dle 50 met muffler(is wel meer verbouwingswerk.)
met de 40cc verwacht ik een licht toestel, en hopelijk power genoeg voor alle acro...

de gilmore is besteld...

ik zit enkel met een vraagje betreft de servo's... hoeveel trekkracht zouden deze moeten zijn...
het is geen 3D toestel, maar acro kan hij wel aan zo te zien...
zijn MG tandwielen of digitaal echt nodig op dit toestel?
voordeel van de analoge is dat ze minder stroom trekken en dat dan een enkele stroomvoorziening mss wel wat lichter uitkomt dan een dubbele stroomvoorziening...
iemand ook ervaringen met de mvvs 40cc? de propellor range is redelijk groot, dus hier moet ook ergens een keus gemaakt worden.

groeten ik hou jullie eind deze maand op de hoogte(nieuwjaarscadeau:p)

Back