blackburn beverly tekening gevraagd

beemstra

PH-SAM
IK ben op zoek naar de tekeningen van een blackburn beverly transport vliegtuig.
engels ontwerp uit de 50 er jaren.:)
graag houtbouw en rc,spanwijdte rond de 150 a 200cm.
aandrijving electro of ic.
geen schuim svp.
mooi van lelijkheid,zullen we maar zeggen...;)
aparte kist.
wie heeft er toevallig een tekening van??:D

en kan mij eraan helpen??:p

alvast dank!!

IK HEB ZE GEVONDEN!!! HEEEEEEEEEEEEEEEL ERG BEDANKT!!!!!:D:D
ze zijn besteld!!

Laatst bewerkt:
Het zou makkelijker aijn als je wat preciezer bent ... statisch of vliegend en met welke afmeting ... en verder alle wensen die "moeten" ....

Kijk hier maar even IVAN

BLACKBURN BEVERLEY 600. August 2007. Scale 1/15.5 Span 125 inches. Wing Area 1,700 sq.in. Length 77 inches. Airfoil Selig 7055 with NACA leading edge cuff on outboard sections. Slotted flaps. Wing built in three sections. The nose section of the fuselage is removable to give access to the battery and make adjustments to the nose wheel mounting, as well as reducing the size of the fuselage for transportation. The tail plane and main landing gear are all removable for transportation. Weight with a 6S Li-Po 2800 mAH battery is 164 ounces giving wing loading of 13.9 oz/sq.ft. Four “Speed 600” (Mabuchi 550) can motors wired series-parallel, with 3.5:1 Master Airscrew reduction gearboxes, turn 10x6 four blade props at 6,500 RPM. Static thrust is 110 ounces at 32 amps (16 amps to each motor).

Beverley4.jpg

Ton

Hallo Ton en Bart,

GEWELDIG!!!!! waanzinnig bedankt!!:D
inderdaad een hele gave kist!!
hier kan ik wat mee!;)

groet,Paul.

Als je Ivan mailt kan het even duren voordat je antwoord hebt hoor. Ik geloof dat hij maar een aantal keer per week zijn inbox checkt.

Zou leuk zijn als je deze bouwd :)

ivan-pettigrew-verzameldraadje

Mvg,

Bart

Laatst bewerkt door een moderator:
Leuk filmpje.

En het leuke is dat je op de meeste toestellen de Britse mentaliteit opmerkt, net als bij hun auto's, als het Brits was, had het altijd iets speciaals, niet moeilijk dat ik verliefd werd op de Short, maar die Blackburn zou wel eens een projectje na de Short kunnen worden, we gaan ons toch niet laten kennen door een motortje meer, ze kosten gewoon niets meer.
Beemstra { Paul ) begin maar een draadje, ga het met belangstelling volgen.

Johan.

Hoi Bart,
Nee,ze zit even in de wacht..
andere prioriteiten . eerst ga ik een Handley page Halifax bouwen.
nadat alle niet afgebouwde projecten zijn afgemaakt.
ze komt er wel , het is gewoon een gaaf ding!!.maar het duurt nog even..
mooie kist de short!!

groet,paul

Back